Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2010, 19:38
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

löyty vika... johto oli murtunut lähes irtipoikki sulakkeen toisesta "navasta" jännitel kulki kyllä ylkkämittarillakin mutta eihän siitä virtaa läpi mennyt. heti kun löysin oikeanlaisen sähkökuvan siitä miten johdot menee rupes heti selkiään asiat, virran syöttö pakkivaloille ja paljon muuulle on siellä konehuoneen sulakerasiassa, 15A minisulake...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.11.2010, 00:55
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

talven tullessa rupesin todenteolla kaipaamaan taas eteenpäinmenoon lisää pitoa, ja koska se mun kitkalukko-ostos meni ihan läskiksi amerikanjoen lähettäessä väärän osan täytyi keksiä jotain muuta.

vanhoilla talvirenkailla kun ajeli oli niissä just sopivasti sivupitoa mutta olematon vetopito, ei ilman nelaria sitte mistään risteyksestä liikkeelle, johtunee osaksi varmaan noista vähän turhan kankeista takajousista, autohan on kuin mikäkin taunus 80 luvulta korkeine jäykkine perineen, mutta kun ostin uudet talvipyörät niin sekin hauskuus hävisi, tavallaan sitä pitoa on kyllä reilusti enemmän, mutta kun se meni nyt niin että liippiin autoa ei saanut ollenkaan vaikka itkis ja potkis, ulompi pyörä vain kevetessään rupes suttaan ja vauhti sitämukaa tippuun kunnes hölläsi vetoa... ei yhtään kivaa, takaveto jolla ei voi viihdyttää itseään

no onhan siinä jeepissä selvästi (vaikka mopari onkin) hieman myös gm sukua, rattipylväs ainakin ja jotain muuta... eli vähintäänkin pikkuserkku blazelle... ai miten niin, no johan mä kerran kerkisinkin jo sen sopimattoman kitkamurikankin sinne perään sovittaan ja kasaan uusilla laakereilla enneku huomasin ettei se sovikkaan vetarien osalta joten helpostihan sitä nyt pystyy ebaysta ostetun no-slip lockrightinkin sinne perään asentaan, ja vieläpä silleen että se toimii ihan ok ekat 100m jonka jälkeen armoton rutina ja apparin puolen takapyörä lakkas vetämästä... ei muuta nilkutus takas ja uusiksi koppa auki, pakkasella ah niin notket öljyt ulos ja tutkimaan, niinsanottu "Active Spacer" oli hieman vioittunut, semmonen pieni korva oli lohjennut hieman siitä spacerin reunastaan ja se irtopala kummasti haittas toimintaa, tosin se kyllä palan poiston jälkeen tuntui vielä hyvin pyörittävän syncrorengasta joten kasaan, öljyt kyytiin ja kovaa ajoa kotiin...

...paitsi että kotoa töihin lähtiessä ekassa mutkassa rutina alkoi uudestaan..mä se arvasin että se ei voi... ei mutta nythän ei vedä kuskinpuolen pyörä?.. ei muuta töihin, aamulla töitten jälkeen pieni välikuolema ja taas valutteleen elämänesteet ulos ja toteamaan että nyt on toisenkin puolen renkaasta sama pala pois, hetken jo luulin että noihan pelais kyllä ihan ilmankin sitä syncroa tavallisen lock rightin tapaan mutta eipä se niin menekkään... hitto mitäs nyt tekis, rupesin jo hapuilemaan hitsikoneen kahvaa, meinas tulla esab power compact mallinen lukko silleen nopeasti mutta hitsattiinkin sitten vain vähä lisää ainetta siihen korvan kohdalle spacereihin ja suoritettiin pientä koneistustoimintaa...

taas hilut koppaat ja kansi kii, hitto nyt pelaa, toistaiseksi ainakin tänne työmaalle asti, saa kattoo sitte kuinka käy aamulla ku kotio ruopii...

pitohan ei lisääntynyt ollenkaan, se vain ilmenee erilailla, nythän se vetopito parani potenssiin4 mutta se sama määrä oli sit poissa sivupidosta, ihanaa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.11.2010, 23:53
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

jaaha lisää ruuvaamista

jakis on kaput... tai siis etu ulostulo laakeri ja stefa ainakin, ketju vähä venynyt, kuis löysä se on uutena/liian venyneenä? mulla toi on semmonen että keskeltä alareunasta ku painaa jää ehkä reilun sentin ettei koske kuoreen.
pikkupuolihan tuolta hyppii pois päältä, potkasee kepin vapaalle siis, käsin saa pidettyä pykälän vähä paremmin, mikähän sitä vois olla rikki, kurkkasin vähä sisällekkin, siirtomuovit näytti ainakin olevan paikallaan...


En viittiny enempää purkaa ku sillä ajaakkin tarvii, en keksinyt millä siirtohaarukan sokan sais pois ja ei viä oikein osia ole, mutta kun se vika tarvis löytää ettei turhaan vaihtele vaan laakereita ja se silti samanlailla pykälän hukkaa...

olis mulla tossa kyllä toinenkin jakis, se vaan on 21 spline sisäänmenoakselilla, ei kellään olis (454SS, TimoL) 23 spline input shaftia, sais vaihtaa vaikka. en kyl tiedä varmaksi sanoa minkä mittanen ku niitä kolmea eri pituutta mutta 91 ja aw4 jos joku tietää että millä pituudella sen pitäis olla...

Viimeksi muokannut Rytari : 24.03.2011 22:13
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.12.2010, 11:39
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

no niin opiskelua opiskelua.

jakolaatikoista meinaan, aw4 on aina medium shaftillä eli sillä keskimittaisella, 90 on viimmeinen 21 spline ja uudemmat on 23, sitte seuraaava rajapyykki on se 94 jolloin muuttuu se planeettapyörästö vahvemmaksi joten input shaftin hammastus on eri siitä eteenpäin.


NP231,NP233,NP241,NP242,NP243,NP246,NP247,NP249 sopii samat input shaftit sen vuosimallin 94 ollessa jakajana planeetan suhteen.

eli jos haluaa vaikkapa zj grandiin 249:n tilalle 231 tai 242 lootan niin joko kattelee sopivan siäänmenoakselin omaavan lootan tai sitte vaihtaa vanhasta lootasta uuteen sen akselin (ja taas se 94 vuosimalli) jonkinlaisella työllä sais vissiin kuteskin sen 94- uudemman planeetankin vanhaan..

http://www.novak-adapt.com/knowledge...nput_gears.htm

tossa tota lontoon kielistä tietoa...

mä en nyt vielä tiedä koittasko vain rempata vanhan vai kattella tohon varajakikseen akselia, jamantilta sais mutta hinta oli aika kova ja en sitte kuiteskaan vielä ole löytänyt netistä mitoja paljoko noi long mediun ja short akselien kaulat on pitkiä jotta voisin olla varma sopivuudesta...

samalla kun teen jakis remonttia taidan laittaa slip yoke eliminaattorin ja cv kardaanin kun toi mun takakardaani ravistaa maantieajossa, tiedä sitte onko kiero vai mitä mutta korotustahan mulla ei ole kun se vajaa 2"

np242 on vähä huonommin saatavilla noita sye juttuja mutta ainakin pari vaihtoehtoa löysin, sähköpostilla laitoin kyselyä vähän osien hinnasta ja rahdeista tuolta ison veden takaa.

periaatteessa tarvii sorvailla jakiksen häntäosan tilalle laippa mihin saa stafan, hommata 4 pykäläisen corveten perästä yoke ja xj:n etukardaani, tosin en tiedä miten se kardaanin pituus on ton 8.25" perän kanssa mutta täytyy vähän tutkia asiaa lisää kun tietää muuten hintoja....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.12.2010, 13:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
jakolaatikoista meinaan, aw4 on aina medium shaftillä eli sillä keskimittaisella, 90 on viimmeinen 21 spline ja uudemmat on 23, sitte seuraaava rajapyykki on se 94 jolloin muuttuu se planeettapyörästö vahvemmaksi joten input shaftin hammastus on eri siitä eteenpäin.
Juu, tuo uudempien planeettojen erilainen leikkaus tekee tosin tietääkseni jakoaskista lähinnä hiljaisemman, ei kait vaikuta niinkään kestävyyteen. Se tosiaan aikaansaa sen, että vanhemmista lootista jos haluaa kasata itselleen laatikon uudempaan (tai toisinpäin), joutuu myös siirtämään planeettapyörät lootasta toiseen.

Olen myöskin tätä koittanut selvittää että minkä kaikkien laatikoiden välillä se onnistuu, koska osittainhan noita osia voi vaihtaa eri laatikkomallien välilläkin. Osittain jopa pystyy ruuvaamaan eri mallin jakoskin etu- ja takapuolikkaat toisiinsa Mulla on tämä tilanne edessä, kun ajattelin tuhota Grandin 249:n ja tehdä siitä metsäkulkineen etummaisen jakoaskin, ja siihen sitten joku loota doubleriksi perään. Vastaavasti taas metsäpelin 242 Grandiin tilalle. Kunhan saan molemmat auki niin eiköhän siitä jotain selviä


Lainaus:
NP231,NP233,NP241,NP242,NP243,NP246,NP247,NP249 sopii samat input shaftit sen vuosimallin 94 ollessa jakajana planeetan suhteen.

eli jos haluaa vaikkapa zj grandiin 249:n tilalle 231 tai 242 lootan niin joko kattelee sopivan siäänmenoakselin omaavan lootan tai sitte vaihtaa vanhasta lootasta uuteen sen akselin (ja taas se 94 vuosimalli) jonkinlaisella työllä sais vissiin kuteskin sen 94- uudemman planeetankin vanhaan..


http://www.novak-adapt.com/knowledge...nput_gears.htm

tossa tota lontoon kielistä tietoa...
Tuo on kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava sivusto, löytyy tiiviissä paketissa paljon hyvää tietoa. Tullut montaa kertaa luettua sitä


Lainaus:
mä en nyt vielä tiedä koittasko vain rempata vanhan vai kattella tohon varajakikseen akselia, jamantilta sais mutta hinta oli aika kova ja en sitte kuiteskaan vielä ole löytänyt netistä mitoja paljoko noi long mediun ja short akselien kaulat on pitkiä jotta voisin olla varma sopivuudesta...

samalla kun teen jakis remonttia taidan laittaa slip yoke eliminaattorin ja cv kardaanin kun toi mun takakardaani ravistaa maantieajossa, tiedä sitte onko kiero vai mitä mutta korotustahan mulla ei ole kun se vajaa 2"

np242 on vähä huonommin saatavilla noita sye juttuja mutta ainakin pari vaihtoehtoa löysin, sähköpostilla laitoin kyselyä vähän osien hinnasta ja rahdeista tuolta ison veden takaa.

periaatteessa tarvii sorvailla jakiksen häntäosan tilalle laippa mihin saa stafan, hommata 4 pykäläisen corveten perästä yoke ja xj:n etukardaani, tosin en tiedä miten se kardaanin pituus on ton 8.25" perän kanssa mutta täytyy vähän tutkia asiaa lisää kun tietää muuten hintoja....
242:een ei oikeastaan ole saatavana mitään muuta kuin Hack 'n tap"- sye kittejä, joskus olen nähnyt hd- sye kittejä myytävän, mutta koskaan en ole kuullut että kukaan olisi sellaista onnistunut ostamaan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.12.2010, 19:30
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

joo, siis itse se uudempi planeetta on vaan vahvempi, useampi pinjoninen, ei silti kestävyyteen vaikuta, ei mun artikulointi ole parasta mahdollista, tiedän...

hack & tap tyylinen se on joo ainut vaihtoehto, semmosta mä ajattelin koittaakkin kunhan vaan löytyy osia siihen...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.12.2010, 22:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
joo, siis itse se uudempi planeetta on vaan vahvempi, useampi pinjoninen, ei silti kestävyyteen vaikuta, ei mun artikulointi ole parasta mahdollista, tiedän...
Ei kyllä pitäisi olla vahvempi, vaan ainoastaan hiljaisempi koska on eri tavalla leikatut rattaat. Mun ymmärtääkseni kaikissa Jeepin 231 ja 242 jakoaskeissa on 3 (vai 4) rattainen planeetta, näin ainakin kovasti foorumeilla kaikki höpisevät. Mm. Dodgen jakoaskeissa sun muissa isommissa nelivetojenkeissä on useampirattaisia planeettoja.

Lainaus:
hack & tap tyylinen se on joo ainut vaihtoehto, semmosta mä ajattelin koittaakkin kunhan vaan löytyy osia siihen...
Meinasitko itse tehdä tarvittavat takastefan laipan yms.? Esim. Saksasta saisi suoraan valmiin RE:n paketin - ja tietysti jenkeistä tilaamalla. Mulla on omassa 242:ssa Hack 'n tap SYE- kitti. Periaatteessa voisin antaa sulle mitat siitä, mutta sitten kyllä tarttisi ottaa se tiivistelaippa veks, enkä tiedä kuinka irtoaa kun se piti tiivistää jollain sikaliiman tapaisella tökötillä mikä tuli paketin mukana
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 31.10.2013, 07:53
Laitinen88:n Avatar
Laitinen88 Laitinen88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 209
Perusasetus

täst jutustelust tulee kyl ittellekki apuu olee aika sairaan paljon eihän kellää oo mitää korotus osia jääny tallin nurkkaa pyörimää ku pitäis oma rojekti alottaa kans millä ajaa "tulokkaana" ja tielläki viellä
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.11.2013, 16:52
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.358
Perusasetus

Pinioni kestää paikallaan kun vaihtaa laakeripukkien pultit vahvempiin. Miulta saatta löytyä muutama vahvempi 12.9 pultti varastosta.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.11.2013, 19:05
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Pinioni kestää paikallaan kun vaihtaa laakeripukkien pultit vahvempiin. Miulta saatta löytyä muutama vahvempi 12.9 pultti varastosta.
Meneekös ne noissa etuperissäkin? Takanahan tuo on aika yleinen ongelma D35:ssä, mutta harvemmin kuullut että etuakselissa olisi pukkien pultit päässeet löystymään tai venymään? Eihän niistä vahvemmista tosin haittaakaan ole
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 02.11.2013, 22:08
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Meneekös ne noissa etuperissäkin? Takanahan tuo on aika yleinen ongelma D35:ssä, mutta harvemmin kuullut että etuakselissa olisi pukkien pultit päässeet löystymään tai venymään? Eihän niistä vahvemmista tosin haittaakaan ole

En tiedä meneekö kuinka usein etuakseleista mutta inakin omista akseleista sain nekin venymään. Tiukatessa venymän huomaa siitä että pulttia ei saa enää kireälle kun se venyy koko ajan lisää.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 30.03.2011, 21:02
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
löyty vika... johto oli murtunut lähes irtipoikki sulakkeen toisesta "navasta" jännitel kulki kyllä ylkkämittarillakin mutta eihän siitä virtaa läpi mennyt. heti kun löysin oikeanlaisen sähkökuvan siitä miten johdot menee rupes heti selkiään asiat, virran syöttö pakkivaloille ja paljon muuulle on siellä konehuoneen sulakerasiassa, 15A minisulake...
Kas multa on "uudesta" eli vasta hankkimastani vielä hädin tuskin teini-ikäsestä XJ:stä löytyny pari pientä sähkövikaa. Lueskelin kyllä topicia ihan muutenvaan ja kehuakseni vaimolle, mitenkä offipalstalaiset löytää ihan hukkaan heitetyn romumetallin sisältä tiessun minkälaisia arvo-osia. Sit kerroit pakkiviasta ja niinhän tossa munkin kuljettimessa just pakkivalo ei näytä mitään. Eikä pari muutakaan lamppua.

Et vahingossa haluis vinkata, mistä sait kunnollisen sähkökuvan?

On mulla se Haynesin yleismanuaali, mutta eihän siitä mitään kunnollista selkoa saa muuta ku toimenpiteitten reseptejä. Toi Haynesin tapa esittää sähköt on mun mielestä kyllä ihan hyvä selitys sille, miks suurin osa automiehistä pitää sähköjä suuren mystiikan magiana.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 31.03.2011, 17:03
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

tuolta TimoL:n linkistä mä .. toki ne on ihan normi jenkkikuvia nuokin...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tuolla olis ainakin näitä XJ:n tehdaskorjaus- manuaaleja, en tiedä oisko niistä mitään apua? Ei ole kyllä '91 malliin, mutta jos sulla kerran on elektroninen anturi niin esim. '93 vuoden manuaalin pitäisi pääpiirteittäin täsmätä.

http://www.greatlakesxj.com/tech.html
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 31.03.2011, 17:04
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

http://go.jeep-xj.info/HowtoNSSrebuild.htm

ja tässä vielä siitä pakkivalokatkaisijasta
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 31.03.2011, 20:32
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Kiitti linkeistä, noista molemmista on tuhannesti enemmän apua kun heinzin reseptistä 57.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 01.04.2011, 21:24
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus


takapuskuria uutta käpistelin nyt kun hitsikonekkin taas pelaa, diodinvaihto siis onnistui.

kävin ostelemassa väähn putkea, en tosin löytänyt sellasta kun olisin halunnut mutta kaippa se nyt tostakin... 100x4x2.5 on värkkinä ja täytyy järkeillä vähän millaset päät siihen tekis, samoin vetolenkit on vielä täysi arvoitus, ehdotuksia saa heitellä ilmaan...


orkkiskiinnityspisteisiin tein tommoset laput johon tulee ptäkä neliöputkea

ja koukun kiinnityspultit ajattelin kanssa hyödyntää samalla tähän tueksi
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 01.04.2011, 21:42
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Ei olisi pahitteeksi jos tuon takarungon pään aukaisisi neliöpalkin mentäväksi ja hyödyntäisi sopivankokoista putkea sinne sisälle vielä aputueksi.

Vetokoukun kiinnitysreikiä - mieluiten kaikkia neljää per puoli - kannattaa ja oikeastaan pitääkin hyödyntää jos puskurilla meinaa johonkin nojata. Muuten tuo takapään poikkituki taipuu ja murtuu jostain kohti jos tulee vähänkin isompi isku alhaalta viistosta. Nimimerkillä kokemusta on.

Omaan puskuriin en aikanaan tehnyt tukia jotka ottaa sivusuuntaiset voimat vastaan edemmäs koripalkissa (siinä takapyörän kaaren loppupään kohdalla), mutta melkein kannattaa tehdä; suoraan takarenkaan taakse tuleva pysty- tai sivusuuntainen tälli ei aiheuta silloin niin julmaa vääntörasitusta tuonne kiinnikkeisiin. Painoa ei juuri tule lisää, mutta tukevuutta senkin edestä.

Jotenkin tähän malliin:
http://www.ericsxj.com/corners.htm
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 01.04.2011, 21:57
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.884
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
samoin vetolenkit on vielä täysi arvoitus, ehdotuksia saa heitellä ilmaan...


koukun kiinnityspultit ajattelin kanssa hyödyntää samalla tähän tueksi

pyöristä kulmat pois tosta latasta ja poraa siihen reikä... ja siinä on sakkelille paikka... ja hitsi liimaa kunnolla latan ja puskurin väliin.
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Käyttöauto max.700€ R4p1d0 O/M/V Ajoneuvot 3 12.05.2010 18:00
Ostetaan käyttöauto teamosmo O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2009 21:01
Myydään käyttöauto x 2 osatauno O/M/V Ajoneuvot 4 06.11.2008 17:02
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 11 04.10.2008 09:46
O: Käyttöauto panzer O/M/V Ajoneuvot 7 28.01.2008 21:16


Sivu luotu: 12:34 (GMT +2).