Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.10.2010, 13:28
jussa79 jussa79 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 19.08.10
Sijainti: Eura
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kyllä se nainen eron saisi ja poliisin suojeluksen jos haluaisi.

Jos Islamistit tai mitkä tahansa Auringontemppelin palvojat haluavat elää valitsemallaan tavalla ja vaikka hakea eroansa sitä kautta mikä vittu minä tai sinä sitä ollan estämässä?

Mutta jos aikovat muuttaa minut uskovaksi niin ei sitä tehdä kuin kahdella tavalla, jumala olkoon sitten allah, jahve tai marsinpimeällä puolella asuva kosmologian suuri tietäjä ilmaantuu tai todistaa muutoin olemassa olonsa aukottomasti. Toinen tapa ei minua hätkäytä vaikka se sitten käykin hengen päälle....

Oikeesti maailmassa 6mlijardia ihmistä eikä kasvulle näy rajoja Islamin uskoisia 1,3 miljardia hmm... ihan oikeesti herää.

Vähän sama kun väittäis että Suomi voisi voittaa hyökkäys sodan Venäjää vastaan.

Hieno tapa elää. Poliisisuojelussa ja vain siksi, että hait eroa väärää kautta. Toi on niinku niin 2000 lukua!

Minä en missään nimessä halua estää islamistien tai muiden hihhulien touhuja millään tavalla, kunhan harrastavat niitä touhujaan siinä maailmankolkassa johon ne touhut kuuluu.
Suomeen ja Eurooppaan ne ei kuulu.

Voi olla, että olen väärässä ja islam ei ole levinnyt viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, mutta jostain syystä englannista, ruotsista, ranskasta ja monesta muusta Euroopan maasta on alkanut kantautua juttuja, joissa kantaväestö on alkanut olemaan huolissaan omasta tulevaisuudestaan, turvallisuudestaan ja elämänlaadustaan islamin kasvaneen vaikutuksen takia.

Tätä on turhaa jatkaa.
On kyllä melko jännää, että puolustat islamia niin kovasti, vaikka olisit hengetön jos olisit syntynyt tuon ajatusmaailmasi kanssa islamilaiseksi.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Islam ja suomalaisuus MäIte Religion 0 27.06.2002 18:43

Sivu luotu: 14:56 (GMT +2).