Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 02.12.2003, 22:41
tapio tapio ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 30.09.03
Viestit: 25
Perusasetus

Ohessa speksejä:

This mechanical flat tappet is used on the 70-71 Corvette and Camaro LT-1. It is a good all around street mechanical cam (ID#3972182). The duration at lash point in degrees (intake/exhaust) is 300/312; duration at .050" tappet lift (intake/exhaust) is 242/254; and maximum lift with 1.5:1 rocker ratio (intake/exhaust) is 435/455. Valve lash is 024/030 and lobe centerline is 116 degrees.

GM:n numerolla varustettua nokka ei enää tehdä, sen sijaan Federal Mogulilla on tarkka kopio siitä. Ohessa sen osanumero: F-M Speed Pro CS1145R

Eli kaiken kaikkiaan tämä on varsin hellä venttilikoneistolle, ei tarvita sikajäykkiä venajousia vaan vakiojousilla pärjää aina 6.500 RPM paremmalle puolen. Jäykät jouset syö nokkaa nopeammin, mutta se taitaa kuitenkin harrasteautossa olla sivuseikka...

Eli näin. Jossain vaiheessa moottoriin heitetään korkeapuristemännät sisälle ja LT-1 nokka perään ja katsotaan, onko vanhasta tekniikasta mihinkään.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ410 nokka-akselista Heguli Tekniikka & Jutustelu 5 15.01.2007 12:43
M: 2.9 ford V6 kannet + nokka ym.... O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.04.2006 15:14
O:nokka-akseli timsa O/M/V Muut 0 03.06.2005 16:55
Nokka-akselin asteet jst-10 Vuosimallit 1984-1996 2 04.01.2004 20:28
Nokka-akseli Jeeper Tekniikka & Jutustelu 0 26.01.2003 19:36


Sivu luotu: 09:43 (GMT +2).