Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1968-1982
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 02.12.2003, 14:53
Riku Riku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 169
Perusasetus

Testataanpas ymmärsinkö oikein, eli jos halutaan tehdä kierroskone niin on parempi käyttää pieni intensiteettistä nokkaa? Kuulostaa ainakin järkevältä... Saitko samalla jostain tietää nuo intensiteetti arvot LT-1 nokalle? Olisi mukava verrata niitä joihinkin nykyaikaisiin nokkiin!

---------------------------
http://www.finnshark.com
-Corvette Registry of Finland-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ410 nokka-akselista Heguli Tekniikka & Jutustelu 5 15.01.2007 12:43
M: 2.9 ford V6 kannet + nokka ym.... O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.04.2006 15:14
O:nokka-akseli timsa O/M/V Muut 0 03.06.2005 16:55
Nokka-akselin asteet jst-10 Vuosimallit 1984-1996 2 04.01.2004 20:28
Nokka-akseli Jeeper Tekniikka & Jutustelu 0 26.01.2003 19:36


Sivu luotu: 23:08 (GMT +2).