![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Vasen takajalka kokolailla romuna. Just olin viikon sairaalassa, ja maanantaina jatkuu! Eli olen VLV:lä sairaalasta n. 2,5kk saikkua tiedossa..
|
|
|
|||
|
|||
|
Koira juoksi auton alle taajama-alueella. Soitin poliisit paikalle ja omistajakin löytyi. Autoon ei tullut mitään mutta koiralle tämä aamu oli viimeinen.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja vaikka koti onkin korvessa, niin kyllä yks meidän kattikin jäi keväällä auton alle.. Tietoinen riski siinä on kun asutusalueella, kaupungissa pidetään kissoja ja koiria vapaana Mutta yhtä suuri, ellei suurempi riski on, että kettu tai joku muu pistelee poskeen nuo meidän elukat...
|
|
|
||||
|
||||
|
Koneet ihan jumissa, witun flunssa
|
|
|
|||
|
|||
|
BJ:stä räjähti jakoloota...kele!!
|
||||
|
||||
|
V*tun mussuttajat, mie en tiiä mistään mitään, mie asun maalla keskellä peltoja ja olen vain wannabe maasturisti, ajan pajerolla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Miehen ex-vaimo! Saatanan lepakkokanttura!!!!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |