![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Parempi olisi se korkkarimalli, jos niit kerran on molempia lajia olemassa, tulis vähemmän sumua. Tuleeko mieleen mikä halpiskauppaketju myy noita korkkarimalleja, kun tähän rojektiin ei viitti suuria sijoittaa ja tuskin tulee koskaan sähköruiskulle muuta käyttöä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on itellä kokemusta kyseisistä PA...ISTA. Sain kaverilta lainaan tai siis omaksi kun sanoi lainatessa ettei saa palauttaa.
Onneksi ei halunnut takas, sillä nyt sitä ei enää löydtäisikään... toivottavasti jäi sentään omalle tontille ku lähetin sen matkaan rappusilta täydessä kiukussa, tai muuten voi naapuri valittaa et mitä käyttökelvotonta romua olen heittäny heidän pihalle. Maali tuli sit vasta ruiskusta läpi kun ohensi niin paljon että maali menettää jo merkityksensä. Kasveja sillä varmaan voisi sumutella, tosin siihenkin hommaan on varmaan perinteinen suihkepullo parempi. No tulipahan sekin koettua, ja todettua et parempi pysyä erossa niistä vehkeistä. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä ostin kesällä k-raudasta tämmösen http://www.k-rauta.fi/Pages/Product....d%20Catalog%29 halppis ruiskun 70m2 autotallin maalaukseen ja olin erittäin tyytyväinen.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Maaliruisku Satajet 3000 RP | Lanttola | O/M/V Muut | 5 | 07.04.2009 14:19 |
bj-40 sähkö kaavio? | LINNA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.04.2008 08:59 |
M: HJ:n sähkö lukkomurikka ++ | BJV-8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.08.2007 19:18 |
O:Vinssi: Sähkö/mek. | hamaBJ40 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.02.2007 15:36 |
O:Sähkö vinssi | Sjmies | O/M/V Muut | 3 | 19.11.2004 21:27 |