![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Miksi mulla ei voisi olla yksinkertainen työ ja jouto aikaa jotta voisin vittuilla huoltoporukalle et "miksi ette oo keksiny sitä mitä kukaan ei vielä oo keksiny voiko tuo ny olla niin vaikeaa"
|
|
|
|||
|
|||
|
Perkele ku ei kalja nouse päähän! Täytyy varmaan avata toi "jyrkkä" puteli tosta hyllyltä pölyyntymästä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Kaljan alasmeno takkuaa. Noh, josko se vielä tästä lähtis. Eilen ei lähtenyt, vaikka yritys olikin hyvä.
|
||||
|
||||
|
kalja kyllä uppos eilen hyvin.. loppu vaan kesken.. tänäänkin uppoaa kalja. kuitenkin taas loppuu kesken.. No onneks on baarikaapissa väkeviä..
|
||||
|
||||
|
No perkeles.. mulla ei pitäs loppua kesken ku keräilin parin viikonlopun jämät kasaan niin tuli 33 tölkkiä, vieläku sais sisäisen kaljahanan auki
|
||||
|
||||
kaikenlaiset kanssa kulkijat...
Tämmöinen avautuminen tälläkertaa. Minua suorastaan vituttaa sielunjuuria myöten ihminen joka ei ymmärrä mitään muuta kuin oman kantansa ja muilla ei ole siihen mitään sanomista... Ja tämmöinen löytyy ihan minun lähimmästä ihmisjoukosta... suksi ei vaan luista jos ne on ristissä, kuten nyt...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |