![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Ei menny hiluxi katastuksest läpitte ku takapää on liian korkee
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Minkävuotinen tuo sun hilux on?
Muistaakseni alle ajosuoja vaaditaan jostain 2000luvun puolelta.
|
||||
|
||||
![]()
-95 toi mun hiluxi on. Jottai se rupes mittailemaan sitä, sai korkeudeks 80cm, katto kirjast et maximi korkeus saa olla 55cm
![]() Ei mul hojostakaa mitää sanottu vaik kyl siinnäki pikkasen enemmän oli maavaraa takana ku toi 55cm
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...t=alleajosuoja No pikairroitettava palkki sinne.
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki menee ketuille kun lomillelähtö kun viivästyy 4 vkolla. Tulee leffatkin katsottua moneen otteeseen...
|
||||
|
||||
![]()
Suzuki on ihan mutkalla koko kori , ei näytä pahalta mutta ovet ja takaluukku ei oikein toimi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Frendin kuolema R.I.P.
|
||||
|
||||
![]()
Huomiset hautajaiset. oikeen hyvä olla päissää ku pitää mennä vielä pappaa kantaha...... VITTU
|
|
||||
|
||||
![]()
voi VITTU vesivahinko keittiössä voi vitun vittun vittu nii saatana
lattia otettava auki perkele kuivaus kestää varmaaan 1/2v tällasessa säässä elämä koettelee remonttihanskoin KIRJAIMELLISESTI Viimeksi muokannut boozer : 17.09.2010 20:19 |
|
|||
|
|||
![]() Voi perse !!
6-vuotias poitsu lopetti judon ekojen harkkojen jälkeen(ei kiinnosta)
mihis vittuun tää maailma on menos onko koulutuksen puutetta vai pitäskö viedä perkele balettiin akkakin mäkättää et pitäs mennä omenoita kerää ku et oo ees harkoissa(pojan) taidampa ottaa kaljan ja mennä tonne grilli katokseen vetää lärvit jos jotain positiivista hakee niin ajatukset on aika hyvät kellokin on vasta 10.00 |
|
|||
|
|||
![]() Jatkoa edelliseen
AAAAARRRRGGGG ai saatana nyt tökkii
muija lähti ku nato ohjus ovesta ku luki netistä et mäntsäläs ois koiran pentuja en oo kieltäny ku kolme vuotta ostamasta koiraa meille kuka herää,liukastuu aamulla sen.... ja lähtee vielä hymyssä suin aamulenkille,koska oon kuulemma aamu ihmisiä vituttaa et tekis mieli itkeä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() ps. vituttaa olla duunissa
|
||||
|
||||
![]()
Mul ois yks pyyntö vaan: voitteko lakata kuolemasta, ettei tarttis puolen vuoden välein istua hautajaisissa!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!
|
||||
|
||||
![]()
Vesisade ottaa kupoliin !!!!!!
|
|||
|
|||
![]() FLUNSSA
vi....aa kun iski flunssa ja jäi FJDC:n safari väliin
|
|
||||
|
||||
![]()
Ruoste, paskat vehkeet ja vesisade. Oli todella kiva koittaa Topline Toyotan hitsausta touhuta, kun se myyjän kertomatta jättämä reikä runkopalkissa piti paikata. No kaverilta ydintäyte valovirta Telwin lainaa. Parin palovamman ja päreiden palamisen jälkeen alkoi sitten pohjolan tallissa satamaan. Alko vituttaa niin paljon, että harkitsin jo koko romun hävittämistä. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että voisi myydä. Katsotaan taas kun hetken saan rauhoittua ja pohdittua, jos veis ammattilaiselle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nokian E51 puhelin, vesisade ja 13v muksu. Päätelkää loput.
Eikä kuivaus auta!
Broken Back Team #1 |
|
|||
|
|||
![]() Otan osaaLainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jotenkin tuntuu, että kolmet hautajaiset vuoden sisällä on jokseenkin liikaa vaadittu yhdeltä ihmiseltä. Am I right or am I right?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
huominen taikahattu rocky katsastus.. ku se kusipää setä keksii kuitenkin jotain vittuilua.. eli vituttaa jo etukäteen
|
||||
|
||||
![]()
Jalka leikattu ja paketissa, kaikesta kivasta joutuu luopumaan eikä pääse harrastamaan. Lievästi sanoen ottaa päähän, mutta ensi vuonna otan kaiken menetetyn takaisin jos vaan olen elossa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
helvetillinen selkäsärky valvottaa.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
toi rankkasade vituttaa...
piti soa hj laittaa käymää ja käyd vetämäs mettäst pari isoo kuusitukkii mut ei tonne viitti mennä.... |
|
||||
|
||||
![]()
Loppui kaivosta vesi! Vittu miten mukavaa on asua maalla. Nyt sais tulla viikon putkeen vettä ja reilusti!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |