![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Helposti se vaihtuu. Ei mene nivelen yli pitää irrottaa alapää kanssa
ja ottaa akseli irti. Kannattaa merkata se akseli ni jää ratti suoraan ![]() Turvavyöllä kannattaa lukita ratti niin ei pääse ratti pyörähtää eikä mene airbagin spiraalijohto poikki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rengasmerkkien kokoja, painoja, kumen pehmeys | petr | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.01.2006 09:36 |
| bj:n rattiakselin rakenne | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.01.2006 17:17 | |
| m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
| Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 | |
| Rattiakselin välys | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.07.2004 21:49 |