![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() on se söpö .
|
|
|||
|
|||
![]()
Eivät ole juurikaan koskaan kyselleet meidän reisuista,viimeviikollakin kun oltiin 6vrk eikä otettu mistään leimaa yöpymisistä,jos olisvat kysyneet mä olisin sanonu camping ja teltta.Joitain vuosia sitten kun kysyivät ja mä vastasin tollee ni harasoo...Siel laatokan pohjoispäässä ei ollut paljon mitään myrskytuhoja,jokunen keppi oli nurin muttei pahasti.Pahiten oli alkaen Järisevän niemestä tänne kotimaisiin myrskytuholinjoihin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Comanche leimattu autottoman päivän kunniaksi
![]() Green Cardissa ja viisumeissa on virtaa....... eli reissua odotellessa. Uudet renkaatkin ehkä ehtii sopivasti Suomeen ennen lähtöä..... Vanteet on jo valmiit...... |
|
||||
|
||||
![]()
Meitsillä on nyt sitten apparin paikka vapaana.
Nyt olisi kovaa valuuttaa sellanen appari jolla vetoauto jolla bertta trailerilla liikkuisi rajalle. Telttatungoksen takia myös ajateltava jos siirrettäisiinkin jostain jyllestä yksi appari mulle. Alkaa nimittäin sakkia olemaan aika kiitettävästi ja kaksi puolijoukkue teltaa on aika täynnä kun kaikilla kuitenkin prinsessasängyt (mulla ainakin). |
|
|||
|
|||
![]()
Minä ainakin voin loikata mäyriksestä Mikan kyytiin jos tarttee. Laillista vetoautoa bertan painoselle ei kyllä taida saada.
Laittaisko eetza päivitettyä listaa lähtijöistä jos on tiedossa? Mulle pukkas edeltävälle viikolle 6 päivän työkeikan saksaan. On siis ainakin kestävyystreeniä alla kun lähtee paratiisiin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jonetzu siirtyy mun appariks kun ketola ei lähdekkään.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Olisit tullut moikkaa!!Millä vehkeellä olit liikenteessä.Mehän käytii jututtamassa jotai koneukkoja metsässä,olivat kai Kokkolastapäin...
|
|
||||
|
||||
![]()
mie olin firman autolla liikenteessä.. siellä on paljo koneita töissä.. pitää ens kerralla pysähtyä..
|
|
||||
|
||||
![]()
Minkälaisilla aikatauluilla se porukka on sitten lähdössä, ite ajattelin lähtee täältä Keskiviikkona 13.10 n.klo 9.00 ajeleen tonne Jopan tallille mistä sitten jatketaan letkassa.
Vähän esimakua tulevasta: |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Voitas ehkä liittyä samaan letkaan tuosta jostain Heinolan pohjoispuolelta, Tai sitten Savonlinnasta. Vai mitä kautta aiotte ajella? |
![]() |
Luokat |
mudventures, pähäma, venäjä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PäHäMa Mudventures 2017 20-24.09.2017 | _Tero_ | Tapahtumat | 40 | 01.11.2017 12:50 |
PäHäMa Mudventures 2016! 27-30.10 | _Tero_ | Tapahtumat | 114 | 07.11.2016 12:01 |
PäHäMa Mudventures vk 41 8-11.10.2015 | _Tero_ | Tapahtumat | 79 | 28.10.2015 22:17 |
PäHäMa Mudventures 9-12.10.2014 | _Tero_ | Tapahtumat | 120 | 31.10.2014 20:38 |
PäHäMa Mudventures 2013 16-20.10.2013 | _Tero_ | Tapahtumat | 112 | 04.12.2013 00:11 |