![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Itellä kanssa hitsailuhommat edessä ja mietin kovasti vaihtoehtoja ettei tarviis hitsata
![]() Niin ja tämä koskee siis peltiosia. Runkoa saa näköjään hitsata ihan huvikseenkin jo. Jos joku haluaa tehdä uuden takarungon, niin ilmoittautukoon :P Tai mitäpähän jos valelisi tuon koko vehkeen Rust Converterilla? Tsädäm. Olisikin uutta vastaava cruiseri kymmenessä minuutissa. Mutta ihan oikeasti: Miten tuo Rust Converter-töhnä toimii? Toimiiko se? Jos siis ajattelee rungon lieviä ruostevauriota?Niin tiedä sitten meneekö jo OT...
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 16.09.2010 17:21 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| bj40 peltiosat | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.09.2009 20:09 |
| Patrol GR Peltiosat | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.10.2008 22:40 |
| M: Bj:n keulan peltiosat | O/M/V Muut | 5 | 08.06.2004 15:06 | |