![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#28
|
||||
|
||||
|
hiukan tuli kosmeettista ruotsissa
onneks tein noi toiset "kaariputket" 4.9.2010 Pälkäneellä pääsin kokeilemaan Jaren Willysteriä ![]() ja siitä on kiksejä vieläkin päällä ![]() ![]() ![]() jotain videookin on pistää.. palataan todellisuuteen moottorissa ilmeni käyntiongelmia ruotsissa ja jostaihan se tutkiminen piti aloittaa kokeillaan nyt aluksi sellaisia nostajia mitkä ei ole jumissa eli motti auki Viimeksi muokannut tare : 16.09.2010 04:31 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzukin korotus(lakimuutos ilmeisesti) ??? | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.09.2008 22:20 |
| Hj-61 Ongelma ilmeisesti hehkun releen kanssa? | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.09.2007 20:38 |
| Ilmeisesti islantilaisia kolariautoja... | Eemeli2006 | Linkit | 1 | 12.12.2006 22:50 |
| Hajosiko läppäristäni kovalevy?EDIT ilmeisesti ei | krisu | Helpdesk | 5 | 10.12.2006 20:21 |
| Myyty M: promodi BJ | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.01.2006 11:38 |