Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 14.09.2010, 09:44
Fjs-Amilo Fjs-Amilo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.10
Sijainti: Turunmaa
Viestit: 77
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Hmm...Miten säädetty väärin?


Tuokin on mahdollista että kumpikin puoli on ollut purettuna yhtä aikaa ja osat menneet sekaisin.Mutta pitää jatkaa selvittelyjä ja purkaa oman hoijakan takajarru...
Joillain on tapana säädellä/ kiristää vajerista, mikäli kässäri ei pidä kuluneitten kenkien takia...
Seuraavan katsastus yrityksen jälkeen vaihdetaan kenkiä, löysäämättä vaijeria, jonka johdosta automaattisäädön liikerata jää virheelliseksi... Eli ensin vaijeri täysin löysäksi, sen jälkeen kengät jouset säädin kilkkeet paikoilleen, säätö kohdilleen. Katotaan jotta toimii takajarrut mieluiten dynamolla.. Sitten vasta kässärikahvan liike vajerista..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:54 (GMT +2).