![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tuokin on mahdollista että kumpikin puoli on ollut purettuna yhtä aikaa ja osat menneet sekaisin.Mutta pitää jatkaa selvittelyjä ja purkaa oman hoijakan takajarru...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Seuraavan katsastus yrityksen jälkeen vaihdetaan kenkiä, löysäämättä vaijeria, jonka johdosta automaattisäädön liikerata jää virheelliseksi... Eli ensin vaijeri täysin löysäksi, sen jälkeen kengät jouset säädin kilkkeet paikoilleen, säätö kohdilleen. Katotaan jotta toimii takajarrut mieluiten dynamolla.. Sitten vasta kässärikahvan liike vajerista.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuo rumpujarruhan on tavallaan itsetehostava ja jos se kuluu liikaa niin mekanismi ei enää toimi suunnitellusti kun välyksiä kiristetään pois, onko rumpu vielä kohtuu mitoissa?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuo se itselläkin on ollut mielessä,mutta oli silloin niin kiire saada auto liikkeelle ettei hokannut isommin katsella...Pitää yrittää katsella sopivassa välissä tuokin vaihtoehto.On se vain pirullinen ottaa rumpu irti kun se oikein vetää jumiin,ei meinaa sekään säätökierre enää pyöriä kun on niin tiukalla.
|