![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vajaa kuukausi kisoihin ja joo... Jos näillä toimitsijoilla mennään niin kisan peruminen näyttää todenäköiseltä. Varsinkin jaksohenkilöistä on huutava pula. Joten jälleen kerran käännyn nöyränä teidän harrastajien puoleen, jos teillä on mahdollisuus tulla auttamaan Hämeenlinnaan tuona lauantaina niin ottakaa yhteyttä joko privana mulle tai sitten sähköpostilla saija.hassinen @ elisanet.fi. Kaikille löytyy varmana jonkinlainen homma ja tarvittaessa pikakoulutus/perehdytys offroadin saloihin järjestetään.
|
|
|||
|
|||
![]() HAALOO...Lainaus:
Ilmoottaatuminen Laitettu Haavisto/suomalainen protoissa äheltämässä. Nyt kannattaa ilmoottaatua niin kisaamaan kuin hommiinkin niin saadaan samalla upeat kisat ja sitten maailman mahtavimmat kauden päätösbileet toteutettua... T:Tero S |
|
|||
|
|||
![]() DVD:TÄLainaus:
Olemme saaneet Stadiontrial 2010 tapahtumaan ammatti tuotantoyhtiön joka kuvaa päivän tapahtumat ja koostaa niistä koko perheen hydr... eiku off road trial dvd:n ja hinta tulee pysymään alle kahdenkympin... NYT KAIKKI NÄYTILLE!!!! T:Tero S |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tarpeeks mailaa nii saa!!! vai pitäskö tehä moinen paikka?
|
|
||||
|
||||
![]() On!Lainaus:
![]() t. Ismo Ämmä
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ELI KIINNOSTAAKO DVD? T: Tero S |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä kiinnostaa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Kyseistä "kiekkoa" kannattais mun mielestä mainostaa kisan aikana yleisölle jaettavilla lappusilla, missä olis tilaus osoite. Tai vielä parempi, että tilauksen vois jättää jo kisapaikalla vaikka kilpailutoimistoon, niin silloin jengi tilaa kiekon heti kisapaikalla, kun ovat fiiliksissä. Kotona homma saattaa unohtua. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
lappu on tehty ja monistettu 300 kpl palautus päivän ja iltajuhlan aikana niin omansa saa postissa kotiin kera laskun... KILAPILU toimiston vieres boksi /loora johon tilaukset jätetähän... tyttäreni oon määrännyt (anellut) jakamaan näitä lappuja yleisölle. Ja kilapijoille jaetaan ne aamun ilimoottaatumisen yhteydessä. NYT VAAN NIITÄ ILMOOTTAATUMISIA. T:Tero s |
|
||||
|
||||
![]()
Lisätty muutama ilmo, 3 tuntia dead-lineen...
Ja niille jotka yrittävät soitella mulle 18 jälkeen, olen töissä yön, eli en pysty vastailemaan omaan puhelimeen. Seuraavan kerran tavoitettavissa huomenna. Aivot heränneet ehkä 16 aikoihin... |
|
||||
|
||||
![]()
KYLLÄ KIINNOSTAA!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
ilmo laitettu T:AAPEEE
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
JA SIIS NYT ... TADAA DVD:N HINTA SOVITTU 18 € SISÄLTÄÄ POTSITUTS KULUNKIT JA ITE FILMIN. ... RUMPUSOOLO JA DÄNG N: 300 kpl lentolehtisiä olen kopsannut, kisailijoille kyseinen lappu annetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja muuten niitä on jaossa ympäri kisa-aluetta... T:Tero S |
|
||||
|
||||
![]()
Saakos nuita viteoita tilattua jostain kun ei jouda stadionille?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tietoina: nimi, osoite(johon lähetetään/laskutetaan) kpl määrä,ja puhelinnumero T: Tero S |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
RJ Cobra tulos Ahvenistol jos auto pelittää viäl sillo ja jos ei pelitä nii hommiin sit ja päätös pileisii.
|
|
|||
|
|||
![]()
tuleeko ilmottautuneiden listaa tänne näkyyn
|
|
||||
|
||||
![]()
Reima oot jälleen kerran oikeassa, eli jaksoille ei tunnu löytyvän porukkaa. Todella moni kysytty on reissussa juuri tuolloin. Tällä hetkellä näyttää, että saadaan just ja just minimi poppoo kasaan, ja tarvittaessa mä hyppään jaksolle.
Ilmottautuneita rupean vkl jälkeen keräämään tuohon ensimmäiseen postaukseen, nyt ilmoja 4 kpl. Edelleen otetaan kaikki tarjottu apu vastaan... |
|
||||
|
||||
![]()
Lähtekää hyvät harrastajat kokeilemaan tuota tuomarointia. Jaksolla oleminen on varsin mukavaa hommaa, ja siinä pääsee seuraamaan autojen etenemistä aitiopaikalta. Ei kannata olla huolissaan että osaako sitä tehdä vai ei - jaksolla on mukana kokeneempia tuomareita, joten he kyllä opastavat asiassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä voin tulla jaksollekin, jos katsojat lupaa olla kiltisti ettei järkkäreitä tarvita..
![]() ![]() Kuinka vanha jaksoapulaisen tarvii olla? Olisko noille 12v ja 13v jäppisille hommia?
Broken Back Team #1 |
|
|||
|
|||
![]() Mainosten levittelyyn apuvaLainaus:
mainoksia löytyy Kanta-Hämeen sammutinhuollosta Luolajantie 12 Hämeenlinna, tai soittamalla minulle 0400- 975 496. forssalaiset ajamme lauantaina 25,9 forssan ohi kohti raision "veri slipereitä" kallioita ja käymme abc:lla aamupalalla, jos joku aamutorkku on liikkeellä aamu kuudelta niin mainoksia olisi mukana... mac ry:n väki nyt on olis SE oikeahetki osallistua talkoisiinnnnn.... T:Tero.Suomalainen |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Trial ja Eurotrial säännöt 2010 + 2011 | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 201 | 15.03.2011 18:54 |
Stadion trial Ahvenistolla | Saija | Tapahtumat | 361 | 10.08.2010 19:14 |
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! | oska80 | Tapahtumat | 227 | 13.06.2010 18:57 |
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 | JiiPee | Chit-Chat | 1 | 19.01.2010 17:30 |
kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |