![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() patroliMyyty moro.oletkos käyny leimaamassa jo?kiinnostaisko tollanen http://www.nettiauto.com/bmw/525/3488736löytyykö siihen mitään renkaita että pääsee ajamaan.koskas vois tulla vaikka katoo ja missäpäin auto majailee. t:tero Myyty |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
T:Sauli |
|
||||
|
||||
![]()
Et sä mitään isoveroista diisseliä halua!!!!
![]() Otat multa pyörän ja 400€!
|
|||
|
|||
![]()
minäpä soittelen huomenna tai jo tänään.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tää lienee vielä tallessa? Luovarin olen onnistunut hukkaamaan johonkin mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä.
Laitetaan nyt että lähtökohtaisesti ei kiinnosta vaihtaa henkilöautoon eikä moottoripyörään. Joku museovehje korkeintaan saattais käydä. Traktori (siis saman hintaluokan) sitävastoin kiinnostaisi vaihdossa. |
|
|||
|
|||
![]()
mites ois rakenneltu suzuki, 1,3 tekniikka, välitetty jakis, 33 mudzillat, 413 vetarit ja murrokset, kilvet löytyy leima on kylmä ja hieman puuhaa olis kyl leimallekkin mut täydessä ajokunnossa on.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
- Mitä vikoja tiedossa? - Tehostimia? - Kuvia? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 3.3td patrol 2+3 paku | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.08.2008 16:15 |
M: Nissan Patrol (korkee, paku, turbo) | cruiseri | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 21.11.2007 13:42 |
m: hj-60 3+3 paku turbo 100% lukot | haapala | O/M/V Ajoneuvot | 24 | 13.12.2006 13:39 |
M:patrol paku | HannuNurminen | O/M/V Muut | 1 | 04.08.2005 09:55 |
M: Turbo HJ paku | KooPee | O/M/V Muut | 10 | 13.08.2004 07:55 |