Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.11.2003, 12:43
JHautopelti JHautopelti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Viestit: 32
Perusasetus

Omasin aiemmin tommosen WAGO 79 (X-treme), siinä oli korin ja rungon välissä 3" ja akseli oli pakan alapuolella se oli se toiset sallitut 3" (luetaan 6"++). Jos laitat oikein lerput jouset, niin voi olla että jää todellisuudessa just siihen 3", sitten kun ajat ristiriipuntapaikkaan, niin sitä pyörää vaan tulee ja tulee ja eteneminen pääseee jatkumaan. Pitman Arm - eli tehostimen ja ohjausvarren väliin tuleva tanko olisi hyvä olla korotettua mallia, mutta kotikonstein voi ohjausvartta taivuttaa s:lle ja vahvistaa. Pitäis kelvata konttorillakin.
Kardaani täytyy jatkaa.
Suurin ongelma on saada ne ohjauskulmat semmoisiksi, että autolla voi oikeasti ajaa myös maantiellä.
Mä suunnittelin jossain vaiheessa kääntäväni etujouset niin, että riipukkeet on takana, kuten esim. Blazerissa, silloin voi riipukkeitakin pidentää hieman huolettomammin.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Cherokeen kytkinongelmia Kaldman Tekniikka & Jutustelu 16 22.01.2008 12:39
O: XJ Cherokeen takakardaani Killman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.10.2007 18:29
M: Cherokeen panssareita Ippe911 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.05.2007 13:10
O:Cherokeen takavalo -TIMPPA- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2007 17:52
Cherokeen korin korotus Ex_inkkari Linkit 3 16.03.2007 18:02


Sivu luotu: 09:47 (GMT +2).