Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 03.09.2010, 15:53
nenonen2 nenonen2 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.01.09
Sijainti: haapamäki
Viestit: 196
Perusasetus

niin pitikin lisätä että cooleri taitaa olla miltei välttämättömyys. itselläni oli vag konsernin pieni cooleri koneen päällä, ja tällöin ei ollut ongelmia lämpöjen kanssa jos normaalisti ajeli, mutta vähän pidempään vedättäessä alkoi lämmöt hiukan kohoamaan. ei kylläkään keittämis pistettä lähellekkään mutta kuitenkin. eli ilman cooleria saattaa nousta vähän turhan paljon.
ja tosiaan, jotkuthan sanoo ettei sd konetta pidä turbottaa koska se hajoo, jotkut taas on turbottanut ja on kestänyt. ja eikös patrollis ole sd33 turbolla? vai olenko ihan väärässä. onko lie paljoa eroa koneen rakenteessa, tietty tilavuutta ja pari sylinteriä enemmän.
enhän toki mistään mitään tiedä mutta kirjotan silti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n turbon asennus kysymyksiä Jugga Tekniikka & Jutustelu 25 26.09.2010 12:36
M: Turbotukseen tarvittavat hilppeet (2L,-MYYTY- Maajussi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 03.10.2007 22:26
O Trailerin paperit O/M/V Muut 0 23.02.2006 12:00
O: HJ:n paperit tossu O/M/V Muut 1 07.11.2005 10:38


Sivu luotu: 10:06 (GMT +2).