![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minä mitään tiedä mut olikos työn jälki vähääkään alkuperäistä vastaavaa ku olen saanut käsityksen kun tehdään siistiä ja vahvan oloista ni eipä pahemmin ole nuristu.Esim soan kun tekee niin on pakko hitsailla akseliin jousen paikka ja onhan noita jokunen tässä maassa leimattu.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen kytkin ongelma | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.10.2011 18:33 |
rangen korotus..? | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.06.2006 18:43 | |
rangen korotus | RangeJohtaja | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.02.2006 13:57 |
nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.07.2005 16:36 | |
Rangen korotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.12.2004 23:47 |