![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Taitaa olla katin sisukset irti ja kääntyneet kaasujen tielle... Kovimmilla kierroksilla sit paine kääntää estettä jo pois... Kokeile miten käy ja vetää, kun on katit pois välistä... Saundeja kyllä antaa. Itse joskus Civicissä oli samaa vikaa, jasiellon paljastu katin sisukset irronneen ja tukkivan röörin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joku pelti siellä kylä hieman resonoi tänään sitä kuuntelin kun kylmänä lähdin sillä ajeleen ja sattui ikkuna oleen auki, tarkemmin en kerinnyt vielä tutkimaan mutta ennemmin tuli auton alta kun konehuoneesta. Toisaalta jos katit olisi jo "palanut" puhki/ rikki niin eikö näkyisi jo päästöissä kuitenkin vasta katsastettu auto?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Muuten taitaa toi laiskuus olla enempi ominaisuus. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ahda se!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ahtamista on jo suunniteltu kun harrastaja ystävällinen katsastusmies ei rekisteröinyt vähäpäästöiseksi eikä näistä kateistakaan ole mainintaa otteessa. Olisko vinkkejä ahtamiseen? olen itse etsiskellyt kuvia miten tuo pakosarja olisi toteutettu mutta en ole vielä yhtään löytänyt. Tiedä sitten onko tuosta ahtimesta maastossa enempi haittaa kun hyötyä, mut jos tästä jollain on kokemuksia nii kaikki tieto kiinnostaa.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nykyään vähäpäästöisyys ei aina ilmene otteesta, konttorilta/trafilta kysymällä selviää.
Pieni ahdin kummallekin puolelle niin loppuu se laiskuus. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Katit poistettu ei muuta huomattavaa parannusta kuin vähän alavääntö parani, edelleen tehoton tuon 2000-3000rmp välin??? Seraavaksi sitten tutkimaan ilman ja bensan saanti tulpatkin varmaan vaihdettava itse vaikka oli aika uuden näköiset(ford tietäjää siis kaivataan edelleen). Vähäpäästöisyys voi selvitä myös tyypitys numeron kautta jota tässä kyseisessä autossa ei rek otteessa ole. Myöskään katsastusmies itse ei asialle nähnyt estettä kun tätä turboasiaa kyselin ja kun se on sitten joskus mahdollisesti on tehty ja kerran katsastettu niin eikös se sen jälkeen pitäis kelvata melkein missä tahansa?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Defender TD5 nykii - mikä vaivaa | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.08.2008 08:04 |
| mikä hiluksia vaivaa? | Offroadrunner | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.07.2007 19:13 |
| OT M:Fordin aluvanteet | MakeH | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.10.2006 20:50 |
| M: Fordin C4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.08.2006 15:41 | |
| Mikä Piinaa vaivaa? | piina | Kysy MäIteltä | 1 | 08.11.2005 20:21 |