Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 26.08.2010, 18:19
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Kuulalaakeri ahtimia olen asentanut 0 kpl, liukulaakerisia muutama tuhat kpl.

Paluuputki saa olla luokkaa 12-15 mm päältä, ja mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman suoraan alaspäin. Jos ahdin on isompi, niin 15-18mm putki. Liian isosta ei ole paluupuolella koskaan haittaa. Jos paluuputki on ahdas, niin pakkas aamuna liikkeelle lähdettäessä öljy työntyy imu- ja/tai kompressori pesään.

Ahtimen runko voi olla hieman vinossa, muttei paljoa. Joku 20 astetta toimii vielä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turbon leimaus BJ:hin? Setä Tekniikka & Jutustelu 6 19.08.2009 20:13
Turbon kunnosta Pafo Tekniikka & Jutustelu 4 24.01.2009 21:30
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
Turbon huoltoa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 20 14.09.2006 13:36
Turbon huolto Tekniikka & Jutustelu 1 18.04.2006 16:12


Sivu luotu: 00:25 (GMT +2).