![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuulalaakeri ahtimia olen asentanut 0 kpl, liukulaakerisia muutama tuhat kpl.
![]() Paluuputki saa olla luokkaa 12-15 mm päältä, ja mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman suoraan alaspäin. Jos ahdin on isompi, niin 15-18mm putki. Liian isosta ei ole paluupuolella koskaan haittaa. Jos paluuputki on ahdas, niin pakkas aamuna liikkeelle lähdettäessä öljy työntyy imu- ja/tai kompressori pesään. Ahtimen runko voi olla hieman vinossa, muttei paljoa. Joku 20 astetta toimii vielä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
Turbon kunnosta | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2009 21:30 |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
Turbon huoltoa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.09.2006 13:36 |
Turbon huolto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 16:12 |