![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jätkä on ammattitason kuvaaja, hakkeri ja kaikkee sellasta, mut silti rojektikuvat ei siirry kamerasta tänne nettiin ?)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
X2
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pitää sit ottaa kuvia kun se on edistyny sen verran että on jotain kuvattavaa, niiku esim. maali niskassa ja kilvissä.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Se missä on ammattilainen on yleensä vaikeinta sit tehä omissa projekteissa! :-D
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Viel jos kardaanitunnelin(KIN) tekis uusiks sekä takapyöränkaariin levikkeille kiinnitysraudat ja rapsuttelis massat pohjasta niin vois suunnitella korin hiekkapuhallusta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
nohnoh retro rupee kuulostaa jo urakalta :P
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
No jotain ois puuhailtu taas.
Silmiä hivelevät etummaisetkin korin kannakkeet saivat väistyä vedenpitävien tieltä. Lattia ajettu hitoille ja tilalle hitsattu ihan peltiä. Uusi vs. vanha Pohjapuolelta. Personal trainer duunaa. Kardaanitunnelin posket skutsiin. Teimme pahvista siihen uudet posket. Hetken miettyämme pahvin rakeenteellista vahvuutta teimmekin samanlaisen pellistä. Kiinni tinattuna, saumat vielä hiomatta. Ja hiottuna. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kato kato...onhan tost personal treinerist hyötyy, ku tääki rojekti näkyy taas edistyvän. Mäki haluun motivaatioo
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |