![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä varmaan sameus sallittaneen mutta kolome litraa kirkasta lakkaa pintaan niin kyllä tulee raskas kiilto. Pitää vaan ootella sateetonta syksyä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
maastureissahan kuuluu olla käytönjälkiä...
![]() en omaankaan viitsinyt pakkelia tuhlata.... ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Pari kuvaa venyttelystä. Hyvin mahtuu nuo kolmekasit pyöriin ja kääntyyn joustoissakin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ilmankos en o tunnistanu liikenteessä jos oot vastaan ajellu. Hyvä väri. BJ:n keltanen...
![]()
__________________
MAASTURISTIT RY Dodge RAM 4x4 SLT Laramie 3500 Dually QuadCab 24ValveCummins EX: BJ-42 4.0l diesel (2H). |
#5
|
||||
|
||||
![]() Tuli hankittua toinen Hj. Valkoinen on 60:nen 3+3 pakettiauto. Komea kuin norsu keitaalla! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Vähän on ruostehommia saanut tehtyä ja auto näyttää nyt suunnilleen tuolta. Myöskin tuossa taannoin teki sammumistempun tuo 60:nen. Liikennevaloista lähdin "ripeästi" ja parinsadan metrin päästä rupes käymään huonosti kone. Kävi vaan osalla pytyistä ja sitten sammutin. Annoin olla hetken rauhassa ja pistin uudestaan käyntiin. Hetken kävi normaalisti ja pääsin eteenpäin taas parisataa metriä. Jälleen sammutin ja annoin olla aikansa rauhassa. Lämmöt oli kohdallaan, öljynpainetta oli ja diisseliäkin oli tankissa. Sitten laitoin käyntiin ja on taas toiminut normaalisti useemman päivän. Vaihdoin polttoainesuodattimen kun ajattelin että ei oo saanu ainetta. Vähän vaikuttas siltä että vetäs ilmat jostakin... Ikävä vika kun tuntu häviävän ![]() Keltaisellakin tuli käytyä safaroimassa ja siitä petti etujarruletku jarrua painaessa. (Biltema-laatua) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Päivitellääns pitkästä aikaa. Tänään tuli tuore leima keltaseen hoojiihin. Huomautuksena oli terävät reunukset lokasuojissa (etulevikkeitä pitäisi jatkaa edessä pidemmälle ja ruosteita pitää pyöristellä)
![]() Lisäksi pari fiilistelykuvaa kesältä. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Kuuskymppisen kanssa edettii siihen vaiheeseen että napattiin kori rungolta että pääsee kunnolla parsimaan läjään. Ei ihan ylitsepääsemätön savotta näin nopealla tunnustelulla tuntus olevan ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tammikuussa tuli haettua leima pienin huomautuksin. Sitä ennen piti pieniä remontteja tehdä:
Syksyllä tuli raapastua uusi pakoputki kun vanha ruostui poikki. Kuskin puolelta takahelma paljastui myös happamaksi ja siihen piti vaihtaa hitusen rautaa. Ja sitten kevään kunniaksi tuli käytyä vähän metsässä. Hommahan alkoi tietenkin renkaanvaihdolla ![]() Sitten päästiin ajamaan. Tuosta piti lähteä vinssillä eteenpäin kun auto muuttui kolmepyörävetoiseksi. Tästä innostuneena tuli laitettua Cros4wd:ltä longfieldit tilaukseen. Toinen Hj odottaa että "talli" kuivaa ja lämpenee. Takarunko pitää tehdä uusiksi ja sitten käydä korin kimppuun. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään M: HJ 60:sen vinssi | Jess | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.08.2009 16:59 |
Myyty Käyttämätön timbertech-vinssi ja 60" hi-lift ja käytetyt hj 60 iskarit | khp78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 08.05.2009 19:44 |
O: Cooleri Hj-61 koneelle - Ostettu- | Rojota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.01.2007 23:22 |
M: ruosteeton hj 60/61:sen taka ylä luukku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 10.09.2006 12:29 | |
HJ 61:n tekniikan siirto HJ 60:een??? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.12.2005 11:31 |