Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
vaan laittasikin kaikki ilmoituksensa oikein ja oikeille paikoille sinne niin ei oisi kenenkään mahdollista ilmotella asiattomiksi. Minulla koskaan ole olut mitään ongelmia kun lukasin säännöt se senmukaan laittanut ilmoitukset sinne. Loppupeöeissä itteensä vois syyttää ja vilkasta vaikka peiliin jos ilmotus poistuu... Tälläkin palstalla on sääntönsä, ja saattas aikaäkkiä porukka villiintyä jos joku laittelee miten sattuu esim ilmotuksiaan, olen ainakin huomannut että jos hinta puuttuu myytävästä- niin kyllä siitä huomautellaan, eli mitä eroa? Kellä ilmotus on poistettu jostain syystä, niin kai siinä on ollut jotain väärin, ainakin haluan uskoa niin, niin en kyllä vinkuisi kuin pikkutyttö silloin 
|
Alkuperäinen postauksenihan on juurikin laitettu kysymyksen muotoon "Kaunkohan menee että nettiauton modet poistaa mun ilmotuksen?" ja sen tarkoituksena oli herättää mielipiteitä ja kommentteja liittyen asiaan onko nettiauton korimalli tulkinta hieman liian tiukka jos Hiluxi ei saa olla maastoauto? Ja niitä muutama tulikin... ja tietysti itseäni myös huvitti ja hieman närkästytti nimimerkki Raikku Grönnfors:n maailmanpoliisina pokkurointi, joten laitoin sen näkyville ennenkuin modet poistaa sen yleisestä näkyvyydestä. Ja huomaa että sen nimenomaan laitoin sittisätin puolelle, koska asia mielestäni ei ollut kovin tärkeä.
Peiliin on siis katsottu ja loppueöeissä tiesin ilmoituksen poistuvan sääntöjenvastaisen toiminnan takia. Sääntöjä pitää olla ja järkeviä (ja joskus järjettömiäkin) pitää noudattaa, silti on monta kertaa jo ketuttanut nettiauton hölmö pakettiauto/maastoauto jaottelu. Itselläni neliveto Hiluxeja on ollut useita ja ne ovat aina olleet maastoauto käytössä, tuskin koskaan niillä on ollut oikeaa pakukäyttöä. Omaan oikeudentajuuni vaan ei mahdu se, että Hiluxi ei ole maastoauto jos kerran etuvetoinen farmari Honda sitä on. (
http://www.nettiauto.com/honda/hr-v/3326123)
Ilmoitus pitääkin poistaa jos ilmoitus on selkeästi reilujen sääntöjen vastainen, eikä ilmoituksen laatija sitä kehoituksesta huolimatta muuta.
Toisaalta oikeudentajuuni ei mahdu myöskään se, että anonyyminä herjataan pikkutytöksi omalla nimellään kirjoittavaa, hymiöillä tai ihan ilman, joten oikeudentajussani on ilmeisesti yhtäpaljon vialla kun Rainerin päässä.