![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Pongattu Nallen kurssikaveri ratsaamassa vihreää Tojotaa Leppävirran torin kupeella! Suhtautuminen asiallista, Jees!
|
|||
|
|||
![]()
saitko paljon kehuja ja kunniamaininnan uljaasta ajoneuvosta?
|
|
||||
|
||||
![]() Flamingon parkkitalossa Vantaalla.
Oman -02 Cherokeen viereen oli ilmestynyt leffan aikana Wrangler Sahara maastokumeilla ja vinsillä varustettuna ja ylemmällä tasolla ompi aika ajoin vanhempi Wrangleri, nyt oli jopa joku pressukatos päällä, ihan kuin olisi säilytyksessä??
t.Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
Tänään (su) aamulla n.klo 10 oulunsalon shellin pihassa harmaa suikka. insat tais olla alla ja tunkki katolla ja offroadoulun tekstit takalasissa. Palstalaisia????
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() bongauksia
bj 40,suomussalmi 29.8 isot kumit kirkkaan keltainen,olisko ollut palstalaisia,mikkohe.
|
|
||||
|
||||
![]()
Raumalla ajeli tänään tipunkeltainen pitkä patrolli (oliskohan ollu jotain enska miehiä)
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Muuten täsmää mutta vihreä/ruskea/mutanen ja klo n.9.40 olin menossa hinuriksi iinattin, olisinkohan ollu minä?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |