![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Meillä ollut tuo reilusti (kohta 400tkm)ajettu pikku Scenic jo muutaman vuoden, eikä siitä ole pahaa sanottavaa tekniikan kestävyyden suhteen. Jos Grand Scenic on yhtään perinyt pikkuisen sisätilojen avaruutta ja helppoa muunneltavuutta niin se on oikein hyvä. Ostaisin kuitenkin mahdollisimman vähillä varusteilla olevan, meidän molemmat Ranskikset olleet ilman hienouksia ja hyvin pelanneet kesät-talvet. Rahallinen arvo näistä häipyy nopeammin kuin manne työkkäristä, toisaalta, on sitten edukkaampi ostaa. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
#3
|
|||
|
|||
![]() Espace
Itsellä on kolmoskoppainen Renault Grand Espace 2.2dT koneella. Noissa Espaceissa on muutamia vältettäviä moottoreita, muuten ovat ihan toimivia laitteita. Kolmoskoppaisissa (97-02) 2.2dCi koneessa on paljon vikoja (mm. turbo, suuttimet ja EGR-venttiili). 3.0L V6 on hieno, mutta huoltokulut korkeahkot (esim. sytytystulppien vaihtoa varten kone otetaan alakautta ulos!). Vanhempaa 12V 3-litraista ei saa ostaa, laatikko ei kestä. Hyviä moottoreita ovat sitten 2.2dT diisseli ja nelaribensakoneet, erityisesti 2.0 16V on yllättävän taloudellinenkin.
Muuten kolmoskoppainen Espace on huikea innovaatio. Esimerkiksi korikehikko on upottamalla kuumasinkitty, sinkkiä autossa jotain 20 kiloa! Kehikon päälle on sitten liimattu muoviset koripaneelit. Konepelti on sentään peltiä, ja useimmiten reunasta ruosteessa. Ehdottomasti kannattaa ostaa juuri Grand-malli, jotta saa 30 cm lisää tavaratilaa. Tähän autoon on oikeasti todettu mahtuvan seitsemän henkeä ja matkatavarat. Tai vaihtoehtoisesti seitsemän henkeä ja kokonaiset Emmaljungat. Takimmaisella penkkirivillä on tosin ahdasta yli 190cm kavereilla. Neloskoppaiset Espacet ovat Renaultin valmistamia ja perinteisesti pellistä tehtyjä. Kuutosdiisseliä ei saa ostaa, eikä 2.2dCi dieseliä. 2.0dCi:t ovat OK. Muutenkin ennen faceliftiä (5/2006) tehdyt autot ovat luotettavuudeltaan arveluttavampia, faceliftissä laatu parani selkeästi. Karalaahareille hyvä valinta, 2000kg perävaunumassa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
ex 4wdwannabe -= In Lockers We trust! =- LeijonaEmot RY supporter http://www.noonansuomi.net/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Maastokuorma-autoista | SukiSuki | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2008 14:43 |
M: Osia Toyota Carina II esim. 128 hv kone | Mikedeus21 | O/M/V Muut | 7 | 21.02.2008 17:36 |
Toyota miehet kertokaa kokemuksia... | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.11.2004 15:32 |
m toyota 3.0 diesel esim.bj40 | jjtp | O/M/V Muut | 0 | 06.03.2004 19:26 |