Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 05.08.2010, 13:54
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Turbon ja cuulerin,ja jos ei tule cuuleria niin turbon ja kaasuläpän välistä se mittarin lähtö,ja imusarjasta läpän alapuolelta jostain se dumpin lähtö.

Ja perusteluna että silloin kun se ahtopaine mitataan tuosta niin se näyttää sen mitä se ahti puhisee oikeasti,eikä siihen vaikuta ilman lämpötilat ym,eli se miten se cuuleri jäähdyttää.Ja jos laitat sen hukkaportin letkuun niin sitten kun hukkiksen kalvo menee puhki niin mittari rupeaakin näyttämään alakanttiin,vaikka ahtoja oisi niin perkeleesti,ja tähän lisäksi se että kun se hukkis ei aukea rupeaa mutka ahdistamaan ja menohalut hyytyy,ja samaan aikaan kun mittari näyttää liian vähän alkaa täystuho olla jo lähellä.

Eli lisää kaasua kun on se nyt ihme kun ei ahda ym...

Ja dumppi sinne siksi että kaasua nostettaessa alipaine vetää sen dumpin auki.

Yli kilon paineista ei ole hyötyä ennenkuin syöttöpumppu on säädätetty tappiinsa,eikä välttämättä vielä sittenkään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ60 turbotus? Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2007 10:34
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 09:57 (GMT +2).