![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Sama vika. Alkoi eilen illalla ja heti huomenna aamusta on päästävä lääkärille.....
|
||||
|
||||
|
Viikonloput kuluu liian nopeesti
Ei ehdi tarpeeks harrastaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Päivät kuluu liian nopeasti!! (paitsi jos on toissä, lopu ikinä....)
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei sais valittaa mutta nämä helvetin helteet täällä itäisessä suomessa...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Loma on pilalla. Ei saa nukutuksi. Väsyttää niin helkkaristi. |
|
|
||||
|
||||
|
lasikuidulla paikatut maasturit...
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
viimetippa(TM) otaa päähän... ihan kaikessa
|
|
|
|||
|
|||
|
20mm kierretanko ei sovikkaan 20mm kiviporalla betoniin porattuun reikään. Höh!
|
||||
|
||||
|
Etsin ymmärrystä ja kaipaan ystävää, olen tehnyt sitä monta päivää
Mun tapani liikkua kai johtaa harhaan eikä käsitä alkuunkaan Nukkuu tai juttelee tai suutelee se on vain hetken hurmaa Eikä kukaan voi käsittää kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää
|
||||
|
||||
|
Vituttaa Valtionkonttori. Polvi sanoi poks kertausharjoituksissa. Nyt kuitenkin valtionkonttori eväsi maksusitoumuksen tutkimuksiin ja hoitoihin. Kiva kuulua maakuntakomppaniaan ja harrastaa vapaaehtoista maanpuolustusta. Liian pitkä asia tänne kaikkinensa kirjoittaa mutta vituttaa!
|
||||
|
||||
|
vuoto hj:n nafta linjassa...
![]() ![]() no tulipa sitten uusittua koko linja,, tankin imu-putki ja kaiken kukkurax tankki...
|
|
|
|||
|
|||
|
polvisärky ja eräs vakuutus yhtiö.
|
|
|
||||
|
||||
AKE
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiisbergerin syndrooma..
|
|
|
||||
|
||||
|
Paikallinen varaoa putka ja jatkuva väärien osien tulva
|
||||
|
||||
|
Selän takana paskan puhujat vituttaa
ja lomatki on loppu, herätyskelloaki joutuu siirtään kuus tuntia aikasemmin herättään
|
||||
|
||||
|
Murtunut isovarvas ja kun paraatiinkin pitäisi osallistua.
|
||||
|
||||
|
tämä firman logo haalarin selässä.
Muuten tulis toimeen tämän lämmön kans, mutta logo peittää puolet selästä ja seon jotain vtu kumia! Eikä voi vaihtaa kankaiseen logoon vaikka sitä on pyydetty! Mut onhan noi mattopuukolla ite veistellyt tuuletusreijät kivan näköisiä tyyppien haalareis...
|
||||
|
||||
|
Kipuna silmässä... Piti ihan tohtorilla käydä poistattamassa... Kun ois ees omasta työstä tullu, mutta ei... Naapurikopissa työtoveri veteli rälläkällä innoissaan ja sermissä olevasta reijästä tuli päin. Otan kohta jenkeistä mallia ja kulen koko päivän lasit päässä
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Parempi olla vissi ja käyttää niitä laseja. Itte piikkasin navetan lattiaa ilman laseja ja het hyppäs siru silmään. Tuli punanen täppä, joten kävin lakurilla tarkastuttamassa ettei olis menny sirpale läpi. Ei ollu sillä kertaa ja vahingosta viisastuneena en koita sitä toista kertaa.
|
||||
|
||||
|
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010...54054_uu.shtml ei perkele tarkene enää edes navetan nurkassa...
|
|
|
|||
|
|||
"Herra säätkin säätää"Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Cry me a river!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |