![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Se on muuten Ylöjärveä, viimeinen nurkka siinä kunnassa.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Se sama.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ite olin omalla patikalla siinä hesen driveinillä ja just yletti luukulta tilaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
se o joku piehinkiläinen jantteri (kaverin kaveri) vasta hommannu tuon keltasen patrollin. kuviaki nähäny jo todisteena että täkäläisiä maastojaki tuolla kolunneet! xD
|
|
||||
|
||||
![]()
Eura-Rauma välillä tuli eilen vastaan ens joku vaalee(hiekanvärinen?) hodari vinssi keulalla ja jossain turajärven paikkeilla musta suitsa (ehkä410) missä reilunkokoiset parlokit.
|
||||
|
||||
![]()
Eilen Tampere-huittinen välillä pitkä GR,BJ;LJ Niva,XJ ja oliskohan ollu myös ed, mainittu hodari.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo mun entinen gr
Montenegro #74 Nissan Pickup d22 Toyota Land Cruiser Lj70 |
|
||||
|
||||
![]()
Keltanen 40sarjalainen tojota tuuppasi aika kyytiä vastaa pulkkilan harjulla tänää..
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
eilen (26.7) Raahen cittarin liikennevaloissa kohtuukorkia viininpunainen jäykkäkeula hiluxi. 33-35" rattailla ja virveli näytti olevan keulassa...
|
|
||||
|
||||
![]()
finland offroad tourin kalustoa. Mä menin bj:llä, ja "lj" on itseasiassa daihatsu rocky...
|
|
||||
|
||||
![]()
Täälläpäin kun noita ry .. öö .. Venäläisiä pyörii jaloissa yllin kyllin niin niillä on kyllä usein melko eksoottista kalustoa. Empä tienny että TÄLLÄSIÄKIN on olemassa.
|
||||
|
||||
![]()
Daddy's toy bongattu keskittymässä kehäkolmoselle Hämeenlinnanväylältä.
|
||||
|
||||
![]()
kouvolan pajan pihalla nähty useana päivänä 2x pajeroita toine harmaa vanha koppane ja toine punane uuvempi. kummaski kumekset vaihettu isompiin. ovatkohan palstalaisia?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
||||
|
||||
![]()
Mikkelissä erään katsastusaseman? pihalla komea punainen Bj tänään!
|
|
||||
|
||||
![]()
ruskee soa hj kolmifemmoilla tänä aamuna petosen abc;llä
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
Kuka tänään kävi mustalla isoäänisellä HJ61:llä, joka taisi olla vähä korotettukin, pyörimässä siinä meidän työmaan edessä Tampereen Pellervonkadulla? Mun HJ60 oli siinä kadunvarressa parkissa ja toisella puolen jonkun samanlainen mut ruskea.....
|
|
|||
|
|||
![]()
minähän se sillä ajelen
|
|
||||
|
||||
![]()
Meikäläisen kauppakassihan se...
|
|
||||
|
||||
![]()
Porissa mikkolan prisman läheisyydessää valkonen hj60 tuli vastaan , olisko ollu jotkut 33/35" Renkulat ja sit samaten tummansinisellä vakiovärityksellä oleva hj61 motonetin pihassa käydä raksutti... oli ihan alkp. näkönen
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa kolmen ja puoli viiden väliin tuli Lieksassa tie 73 Tb:n liikenneympyrän ja Rauhalan risteyksen välillä mattavihreä Gee Mersu vastaan. Vinssi keulilla, korotusta jonkin verran ja tais olla vakiota isommat renkaat alla. Ihan komea ilmestys.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tää valkonen Hojo taitaapi olla Mäksän juuri leimattu peli, ja alla tosiaan 35".
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mä olin sillä vakio hj:llä motonetin pihassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyl täytyy sanoo et aikas hyvin palstaa seurataan, kun miltein heti bongattujen autojen omistajat "ilmottautuu" Itte ajelen tolla valkosella Suksukilla...
![]()
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |