Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 27.07.2010, 08:02
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

pikkupoikana B-18 ja B-20 koneita turanneena rohkenen kertoa että tässä ei ole mitään ihmeellistä. koppa auki, keinuvivusto irti, nostat työntätangot pois ja tökit johonkin pahviin ettei mene järjestys sekaisin. jos mahtuu nousemaan imu/pakosarjan kanssa niin niitäkään ei ole tarvis irroittaa ( ja jos jaksast nostaa pakettia), ja tietenkin tarvittavat letkut irti.

sit vaan pahvi väliin ja isket nippuun, säädät venttiilit ja eikun ajoon
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
isuzun moottorin vaihto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 07.05.2010 21:39
moottorin vaihto patrolliin JV73 Tekniikka & Jutustelu 7 15.03.2009 20:11
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI Masu Tekniikka & Jutustelu 13 17.11.2007 00:12
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15


Sivu luotu: 07:22 (GMT +2).