![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
pikkupoikana B-18 ja B-20 koneita turanneena rohkenen kertoa että tässä ei ole mitään ihmeellistä. koppa auki, keinuvivusto irti, nostat työntätangot pois ja tökit johonkin pahviin ettei mene järjestys sekaisin. jos mahtuu nousemaan imu/pakosarjan kanssa niin niitäkään ei ole tarvis irroittaa ( ja jos jaksast nostaa pakettia), ja tietenkin tarvittavat letkut irti.
sit vaan pahvi väliin ja isket nippuun, säädät venttiilit ja eikun ajoon |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
isuzun moottorin vaihto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.05.2010 21:39 |
moottorin vaihto patrolliin | JV73 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.03.2009 20:11 |
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 17.11.2007 00:12 |
gd240 moottorin vaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2007 14:46 | |
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2007 09:15 |