Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 27.07.2010, 07:26
tumppiD tumppiD ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.09.09
Sijainti: oulu
Viestit: 40
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Kyseessä siis 720 vai? Saattaa olla ihan alkupään D21:kin käytössä tuo mainitsemasi mallinen takajarrupaineen säätöventtiili, mutta kaikissa uudemmissa on kyllä taka-akselilla jouston mukaan säätyvä venttiili. Tuota säädetään muuttamalla sen asentoa rungossa. Yleensä kyllä on säädetty jo uutena kohdalleen ja sen jälkeen ruuvit on ruostuneet jumiin...

Jos vaan toinen pyörä takaa nappaa liian herkästi lukkoon, niin vika on kyllä jossain muualla(rummun sisällä) Ja luultavasti siellä on vaan liikaa sontaa, santaa, tai öljyä...
auto on d21 vm.87
rumpujen sisältö on puhdistettu ja laitettu uudet jarru sylinterit ja ilmattu huolella.

en vaan älyä miten se vaan kuskin puolen rengas menee lukkoon ja tosi harvoin.
ennen talvea olis hyvä saada kuntoon ettei tule jänniä tilanteita
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jarru remonttia HELLE Tekniikka & Jutustelu 7 19.02.2009 10:47
Ostettu BJ-40 jarru sylinteri elhapero O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.09.2008 16:39
LJ jarru onkelma joker Tekniikka & Jutustelu 7 20.09.2007 08:46
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin badboy69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.03.2006 15:09
Jarru ongelmia Vuosimallit 1968-1982 1 30.06.2003 11:34


Sivu luotu: 19:03 (GMT +2).