![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo ja sekin vielä on sähköinen
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo Corsassa muuta tehostinta. Samanlainen systeemi löytyy Micrasta.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tämäkin kaivettu hangesta esiin.... Tulossa pieni moottoriaiheinen pikkujoulutapahtuma ja ajattelin mennä sinne rh1non kanssa... Lähinnä piti viimmeistellä aloitettuja asennuksia. ![]() Vänkärin puolella on lievää tilanahtautta ja apparin jalat ei oikein mahdu minnekkään. Tein tuollaisen jalkatuen avuksi. ![]() Jalkatuki on saranoitu lattiaan ja lukittuu paikoileen samalla sokalla kuin akunpidikekin. ![]() Naruvinssi vihdoin paikoillaan. Ei tullut pitkiä vetoja akulta ![]() ![]() Mittaristo ja kytkimet... tehostin hallitsee kovin tilaa. Tehostimen säätöpotikka löytyy nyt kuvan alareunasta ratin takaa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tämä on vaan niin helvetin hieno rojekti, ettei mitään rotia.
Mutta Taisto - ryhdistäydy nyt ja heitä siihen jotakin maalia päälle ettei ruoste kuppaa koko komeutta! TT |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kehotuksista huolimatta tääkin on jäänyt maalaamatta ja ruostuu tuohon pressun alle... Pihatöiden takia jouduin siirtään sitä ja hienosti se heräs tulille taas puolenvuoden lepojen jälkeen. (samalla testiä kuvien liittämiseen suoraan kovalevyltä)
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Välillä tätäkin... Ja ei... ei maalata vieläkään... Ajoin laitteen talliin ja ihmettelin, että miksi tää kääntyy niin huonosti. Betoni lattialla huomasin , että toinen reaktiotanko oli irronnut rungosta ja päästi pyörän kääntyyn miten sattuu. Kaiketi pitäsi hitsata noi saumat kiinni, kun tuppaa noi oleelliset saumatkin jäämään vain heppeihin...
Kun tukivarsi oli saatu kiinni pyörät käänty taas normaalisti, mutta mieleen tuli jousituksen bumpsteering-ilmiö. Ohjaus on periaatteessa samanlainen kuin domingossa ,mutta joustot on nyt kolminkertaiset ja vanha ohjaus ei oikein selviä siitä. Tallin lattialla lojui cheteten hammastanko joka tuntui mitoiltaan sopivalta. Ei muuta kuin tuumasta toimeen. ![]() Parannusta tuli, tosin ohjaus on nyt 3.5 kierrosta, kun vanha oli 2.5. Kokeillaan jos tuolla ehtisi ja jos on tarvetta niin tuohon hammastankoon saa nopeita sisuskaluja. Raidetangoissakin riitti kierteet hyvin, mutta kääntövarrenpään kartio on liian pieni. Siitä kysymys? Saako jostain kalvainta yms. millä voisi avartaa kääntövarrenpään isommalle nivelelle? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Subaru E12/Domingo | Taisto | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 10.09.2012 19:38 |
Subaru Domingo 4WD | Linkit | 2 | 01.09.2012 20:32 | |
Myydään Domingo 4wd | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 01.09.2012 19:15 |
Myydään Subaru Domingo | case845 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.08.2011 18:45 |
M: subaru domingo 4wd | bj45lava | O/M/V Muut | 13 | 01.11.2004 21:56 |