Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2010, 20:14
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.673
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taisto Näytä viesti
Tässä boxia huijataan ja tuotetaan signaali itse tuolla kaariputkeen teipatulla toisella boxilla... sen antamaa signaalia voi säätää potikalla mikä on kans teipattu samaan putkeen.
Eli onko kyseessä ohjaustehostimen tehostin?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.07.2010, 20:41
Taisto:n Avatar
Taisto Taisto ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.11.04
Sijainti: Nurmijärvi, .
Viestit: 1.003
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pete Näytä viesti
Eli onko kyseessä ohjaustehostimen tehostin?
joo ja sekin vielä on sähköinen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.07.2010, 10:58
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taisto Näytä viesti
joo ja sekin vielä on sähköinen
Ei oo Corsassa muuta tehostinta. Samanlainen systeemi löytyy Micrasta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.01.2011, 15:51
Taisto:n Avatar
Taisto Taisto ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.11.04
Sijainti: Nurmijärvi, .
Viestit: 1.003
Perusasetus



Tämäkin kaivettu hangesta esiin.... Tulossa pieni moottoriaiheinen pikkujoulutapahtuma ja ajattelin mennä sinne rh1non kanssa... Lähinnä piti viimmeistellä aloitettuja asennuksia.



Vänkärin puolella on lievää tilanahtautta ja apparin jalat ei oikein mahdu minnekkään. Tein tuollaisen jalkatuen avuksi.


Jalkatuki on saranoitu lattiaan ja lukittuu paikoileen samalla sokalla kuin akunpidikekin.



Naruvinssi vihdoin paikoillaan. Ei tullut pitkiä vetoja akulta



Mittaristo ja kytkimet... tehostin hallitsee kovin tilaa. Tehostimen säätöpotikka löytyy nyt kuvan alareunasta ratin takaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.01.2011, 16:56
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tämä on vaan niin helvetin hieno rojekti, ettei mitään rotia.
Mutta Taisto - ryhdistäydy nyt ja heitä siihen jotakin maalia päälle ettei ruoste kuppaa koko komeutta!

TT
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.05.2011, 10:53
Taisto:n Avatar
Taisto Taisto ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.11.04
Sijainti: Nurmijärvi, .
Viestit: 1.003
Perusasetus

Kehotuksista huolimatta tääkin on jäänyt maalaamatta ja ruostuu tuohon pressun alle... Pihatöiden takia jouduin siirtään sitä ja hienosti se heräs tulille taas puolenvuoden lepojen jälkeen. (samalla testiä kuvien liittämiseen suoraan kovalevyltä)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	rh1noruostuu.jpg‎
Views:	906
Size:	99,3 Kt
ID:	19127  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.10.2011, 14:47
Taisto:n Avatar
Taisto Taisto ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.11.04
Sijainti: Nurmijärvi, .
Viestit: 1.003
Perusasetus

Välillä tätäkin... Ja ei... ei maalata vieläkään... Ajoin laitteen talliin ja ihmettelin, että miksi tää kääntyy niin huonosti. Betoni lattialla huomasin , että toinen reaktiotanko oli irronnut rungosta ja päästi pyörän kääntyyn miten sattuu. Kaiketi pitäsi hitsata noi saumat kiinni, kun tuppaa noi oleelliset saumatkin jäämään vain heppeihin...
Kun tukivarsi oli saatu kiinni pyörät käänty taas normaalisti, mutta mieleen tuli jousituksen bumpsteering-ilmiö. Ohjaus on periaatteessa samanlainen kuin domingossa ,mutta joustot on nyt kolminkertaiset ja vanha ohjaus ei oikein selviä siitä. Tallin lattialla lojui cheteten hammastanko joka tuntui mitoiltaan sopivalta. Ei muuta kuin tuumasta toimeen.



Parannusta tuli, tosin ohjaus on nyt 3.5 kierrosta, kun vanha oli 2.5. Kokeillaan jos tuolla ehtisi ja jos on tarvetta niin tuohon hammastankoon saa nopeita sisuskaluja. Raidetangoissakin riitti kierteet hyvin, mutta kääntövarrenpään kartio on liian pieni. Siitä kysymys?

Saako jostain kalvainta yms. millä voisi avartaa kääntövarrenpään isommalle nivelelle?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Subaru E12/Domingo Taisto O/M/V Ajoneuvot 9 10.09.2012 19:38
Subaru Domingo 4WD Linkit 2 01.09.2012 20:32
Myydään Domingo 4wd Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 01.09.2012 19:15
Myydään Subaru Domingo case845 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.08.2011 18:45
M: subaru domingo 4wd bj45lava O/M/V Muut 13 01.11.2004 21:56


Sivu luotu: 11:50 (GMT +2).