![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tollanen 83x56 jakonen irtonuppi pitäs onnistua kyllä joka varaosaliikkeeltäkin. Mitään Rockingeria ei kannata kyllä mainita, rivimyyjä heittää silloin hanskat tiskiin :-) Esim Kahan (varaosatukkuri, varaosamyyjä(n pitäisi) tietää) Brink luettelosta löytyy 9077596 joka on just tolla jaolla. Niiden hinnastosta tosin ei löydy tota joten en tiedä onko niillä sitä hyllyssä. Mutta Bosalilta (Örum, varaosamyyjä(n pitäisi) tietää) ainakin saa, tuotenro B022834 ja hinta myyjästä riippuen jossain 40-60 kantturoista. En ota vastuuta mistään taloudellisista tappioista näiden tietojen perusteella, mut jos mun asiakas haluisi tollasen koukun niin noita tuotenumeroita tilaisin.
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia, johan alkoi löytymään!
![]() En vain tainnut itse osata katsoa oikeasta paikasta. Sitä vain pähkäilin ensi alkuun että onko tuo pulttijako standardi vai ei, mutta näemmä se on ja ilmeisen yleinen. Monesta paikkaa kun soitin niin tarjosivat vain kaksipulttista kiinnitystä ja ihmettelivät etää mikäs tuo on... Mutta hyvä kun on jollain asteella yleinen - oletettavasti Bosalilta yms. löytyy myös noita "tiputettuja" malleja maastureihin, ettei kärryn perse laahaa maassa ![]() Mutta selviää huomenna kun alan soittelemaan. Tiputettu malli olisi nimenomaan tarpeen, ja kestävä. Myös tuolta Matin linkeistä näkyi löytyvän varsin kestäviä ja kohtuuhintaisia versioita. Mailia vain kehiin sinnekin, toivottavasti osaavat Englantia. Viimeksi muokannut Timo_L : 12.07.2010 19:32 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos ja kun saat sen koukun käteen niin olisi mukava tietää mistä löytyi ja mitä maksoi ym.faktat.(painot yms)
|
|
|
||||
|
||||
|
IKH:lta pitäisi löytymän!
|
||||
|
||||
|
No nyt löytyi Brinkiltä pari sopivaa (toinen on Krissen postauksessa mainittu), täytyy maanantaina soitella ja kysyä keltä jälleenmyyjältä voisi löytyä hyllystä.
Brink 9077589 - 25kN D- value, 200kg max. aisapaino. Kuulan huippu -90mm asennuskorkeudesta. Brink 907759 - 22,7kN D- value, 200kg. max aisapaino. Kuulan huippu +19mm asennuskorkeudesta IKH:lla ei ollut ainakaan tuoteluettelon mukaan kuin niitä 2- pulttikiinnitteisiä. Eivät kelpaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Joko löytyi ja mitä maksoi,ym speksit.?
Ja mistä? |
|
|
||||
|
||||
|
Juu, se oli tuo ylempänä mainittu Brinkin koukku, vai olikohan toisella osanumerolla. Mutta Kahalta löytyi suoraan hyllystä ja hintaa oli ~75€. 90mm laskeva versio ja vetopainoa taisi kestää 28Kn tjsp...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyjä joka ei vastaa puheluihin | elhapero | Chit-Chat | 11 | 22.09.2009 15:22 |
| 92 xj takajarrut hukassa? | HartSan | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.03.2009 17:44 |
| O:Rokin laatikkopaketti*Myyjä ota yhteyttä* | Käyttäjä | O/M/V Muut | 5 | 18.07.2006 19:15 |
| Salasana hukassa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.10.2005 09:15 | |