Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j
Otetaan sitten sille olut...
Löytykös tämä vika nyt sitten koodeista vai ihan sattumalta... , jos pääsit lukemaan ne koodit , niin oliko siellä että turbocharger crash? Vai arvasko ne siellä korjaamossa.
|
Joo , vikakoodia ei muistissa ollut . Mutta testeri kiinni ja rankalla kädellä muutamia kiihdytyksiä lämpösellä koneella ja jo ahtopaineen yläraja ylittyi > moottori safety moodiin ...
Eli olihan Metro osittain oikeessa eli välillä ahtaa ja välillä ei ! Tai oikeestaan ahtaa liikaa ...
Tällä tutulla on jonkun verran VAG_autoja takana , joten tiesi jo etukäteen käikäleet jotka voivat tuon vian aiheuttaa ...
Samainen kaveri toi myös uuden ahtopaineanturin mukanaan , osan vaihdon jälkeen auto pelasi kuin " aikoina hyvinä" .
Osaa "testattu" n. 1200 km ja edelleen toimii ...mutta maku meni kyseiseen pirssiin , ja koska auto on tehty ajettavaksi niin vaihtoonhan tuo männäviikolla meni ...
Nyt sitten ajellaa Mitsulla !!!
Otetaan olut sille ...