Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 07.11.2003, 19:57
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
quote:
perän kääntymiseen vaikuttavat tälläiset ratkaisut. Yleensä SOA:n yhteydessä.





Kierrejousi perän päällä laitetaan yleensä jos lehdet väsyneet jolloin saadaan lisää jäykkyyttää/korkeutta. Toinen case on kun halutaan paremmat joustot ja poistetaan pakasta lehtiä.

Noo mä en ainakaan hae kumpaakaan noista ominaisuuksista,kierrejousilaitteissa kun ei ole tuonkaltaisia ongelmia kun on ne tukivarret.Ristikkäis joustoja parantelen,sisään ulos ristiin akseleihin nähden.Se toi rankku opetti mua aikoinaan tän asian suhteen,ku jäi se keskihässäkkä jumiin yhdestä rankusta,parani ristiin joustot ihan radikaalisti.

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Liikenteeseen otto keskellä talvea 2 päiväksi? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 12 12.01.2008 18:05
"Uutta" akselia XJ:hin Timo_L Tekniikka & Jutustelu 3 07.12.2006 12:07
peukalo keskellä kämmentä... junnu78 Chit-Chat 2 31.03.2006 17:43
M: BJ-40 akselia ja jousta MK O/M/V Muut 3 22.09.2004 12:06
Top Parts ?? Talman huuman keskellä.... Kimmo Tekniikka & Jutustelu 0 19.04.2003 20:44


Sivu luotu: 12:46 (GMT +2).