Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 08.07.2010, 06:31
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkestMessiah Näytä viesti
Eikös tommonen DEFA Termini olis toimiva ratkasu. On ainakin varsin tehokkaaksi todettu (+erittäin pieni kooltaan) ja huomattavan paljon helpompi urakka asentaa jeeppiin kuin jonkin japsin lämppärikotelo.

Mikäs vika Cherokeen omassa lämppärissä ja kotelossa??

http://www.kaha.fi/category.php?pid=219
Ajellaanko sitten johto seinästä perässä roikkuen vai asennetaanko tehokas invertteri Cherokeen oma lämppärinkotelo on iso = vaikea saada mahtumaan isojen pyöränkoteloiden kanssa, ja painava kun tavoitteena olisi saada autosta 500kg painoa pois.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin lämmityslaite huru-ukko Tekniikka & Jutustelu 6 29.12.2013 23:32
Ostettu Lämmityslaite raktorinhyttiin Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.11.2008 16:53
Rangen lämmityslaite JoneM Tekniikka & Jutustelu 4 21.11.2007 09:52
uaz 469:n lämmityslaite Valko-bandiitti O/M/V Muut 1 18.01.2006 13:38
Suzukin lämmityslaite = koivunlehtipankki paapu Tekniikka & Jutustelu 0 02.09.2003 10:58


Sivu luotu: 03:23 (GMT +2).