![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kyllä kuuluu
Lainaus:
![]() MP
Viimeksi muokannut Byrocrat : 06.07.2010 18:59 |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmottauduttu. Jospa nyt pääsisi kauden ensimmäiset avo-offaukset ajamaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm....saiskohan sitä kotoo luvan lähtee ulkoiluttaan Ratsunia
![]() ![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa ollaan jollain porukalla. Wintsi on nyt paikallaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Meinasin itte ilmaantuu jollain kikottimella? varmaankin ehkä joku 4 veto katotaan vaan pääseenkö metsään saakka? |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmottauduttu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juu en pääsekään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vinssi "korjattu" nippusiteillä....
![]() Ihan yksin olen taas tulossa, joten jos joku mielii kyytiin, niin tervetuloa! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiitos tarjouksesta, mut taidan piipahtaa Punkalla ajelemassa. Matka lyhyempi, eli helpompi raahaa romu kotiin, jos se sattuu vaikka hajoamaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmottauduttu. Ekaa kertaa tulossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa ajamaan: Minä, Kimi hoojiilla ja Mika Tarolla eli 2x HJ ja yksi Taro. Ilmoitettu on.Taitaa olla ilmoitettu ja aika iso porukka, hyvä hyvä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit. Homma kunnossa ![]() Viimeksi muokannut Late_ : 09.07.2010 09:06 |
|
||||
|
||||
![]()
Joopas olipa hieno ajelu keli :...kele kun ei holley avo lantissa ruvennu pelaamaan, niin piti tyytyä 110 tunkkaiseen ja lämpimään menoon! Onneksi mitään ei hajonnut, eikä edes klommoontunut. Kerrankin jaksoi ajella ihan rauhassa, jarrumiehinä tietty kummipoika ja pari muuta kun huusivat tuotakin kyytiä, ei ois yhtään voinu lisätä vauhtia eikä ollu tarvettakaan!
KIITOS kaikille kun jelppas irti viimeisen 10 metrin matkalla parkkikselle! Noo oli siinä muutkin kiinni! Thanks for help Mark! Seuraavaan kertaan! Sattuko kellään kuvia? |
|
||||
|
||||
![]()
Hieno reissu oli kyllä. Flektin katkasija (päin persettä asennettu 1.5 euron nappi ilman releytystä, ei mun tekemä) sano sopimuksen irti ja takapään voimansiirrosta rupes kuulumaan samanlaista naputusta kun ois pienellä vasaralla naputellut kiveen, mut muuten ei mitään. Tai no kerranhan miä kyl missasin yhen 'sillan' ku en nähny et siin oli sellain :-)
Nyt jos huilis reilun 12 tuntia ja sit keula kohti Mäntsälän mettiä.
|
||||
|
||||
![]()
Tulipa käytyä kaverin hiluxilla katselemassa paikkoja... Hauskaa oli ja löytyhän sieltä pehmeätä maastoakin
![]() Pari kuvaa:
|
||||
|
||||
![]()
Olin kanssa samassa Hilux porukassa, mukavaa oli
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Jahka tästä omiin nurkkiin menen koneelle muokkaamaan kuvia järkevämpään kokoon niin laittelen kuvablogiin ja linkin tänne sitten.
- Anne |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulmassa ajellaan lauantaina 5.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 37 | 07.09.2009 19:01 |
Kulmassa ajellaan taas la 8.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 25 | 10.08.2009 09:27 |
Pietarsaaressa ajellaan 5.4-09 | greensj | Tapahtumat | 32 | 05.04.2009 19:42 |
Kulmassa ajellaan 16.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 39 | 20.08.2008 19:13 |
Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |