![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Toinen puoli olis jo melkein kunnossa
|
||||
|
||||
![]()
Varsinainen projekti odottelee akseleita ja uutta moottoria.......
Käyttöautoon uusia iskareita kävin metsästämässä jä löytys biiiltemasta tämmöset: 70-931 VAKIOISKUNVAIMENTAJA, VOLVO 19,95€ kipale vieressä vakio etuiskari... jää nähtäväksi miten kestää...
|
||||
|
||||
![]()
Pelit vaihtuu topikki pysyy..
Etulokari irti ettäi sai hakattua suoraksi kun oli joskus ottanut vähän kipiää.. alumiisiet lokarinlevikkeet sinäänsä ihan näppärät mutta kun ei noita alumiiniliima vehkeitä ole niin päätin ottaa irti. Nää nyt jää nyt ylimääräisiksi jos jollain olis kiinnostusta niin YV... takana on viel paikallaan. Vanha nautarauta irti kun ei oikeen sopinut vinssipuskurin aihioksi, tosin ei tääkän ihan valmiiksi tullut kun ei ole se vinssi sieltä saapunut... Tommoiset niistä nyt tuli, ei ehkä niin nätit kun noi alumiiniset mutta palvelee paremmin mun käyttöä ja sopii paremmin kun se on kohta lommonen...
|
||||
|
||||
![]()
No nythän mä vasta tunnistin tän uuden kaaran... Tää majaili Humppilassa jokuaikasitten...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Etujouset olivat eriparia niinpä päätin vaihtaa ne ja samassa löytyi joustojen salat=runko halki
No puikkoliimalla me korjasimme sen. Joustenvaihdon yhteydessä vaihdoin kaikki josten puslat. Hantinpuolen takapusla oli hirttänyt kiinni pultin ympärille ja tarvitsi puukkosahaa irrotakseen. Vinssikin löysi paikkansa. soan se vaatis.
|
|||
|
|||
![]()
Mielenkiinnosta kyselen, että miten tällääset patrollit vakiokunnossa tuola metässä menee ja kestää kun olis tulossa pikkupatrolli kovasti?
|
|
||||
|
||||
![]()
Toi mattamusta minkä katkastiin oli mulla vuoden ajossa ja sai metsässä melkoista sapiskaa ja yksi murros meni koko aikana, tosin se naputti jo melkoisesti kun pate mulle saapui. 31x10.5 gummeilla ja oli jokapäiväsessä ajossa. Pohja kannattaa panssaroida ja helmoihin tehä palkit. Ottaa vakiokorkusena aika helposti siipeensä ja sitten ei aukea enää ovet kunnolla... Voimansiirto on aika kestävää mutta kyllähän kaiken rikki saa..... Nimimerkillä yhden etuperän särkenyt talon parkkipaikalla.
|
|||
|
|||
![]()
tänää käytii hakemassa patrolli :P eli hyvät kaupat taisin tehdä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bertan ehostus, Irokit alla | Coutsi | Maasturiprojektit | 31 | 26.02.2009 14:32 |
Hiluxsin ehostus | HUTUA | Maasturiprojektit | 4 | 07.09.2008 22:15 |
Dalmaatialaisen ehostus | k81 | Maasturiprojektit | 9 | 16.10.2007 13:28 |
toinen myyty toinen jää..... | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 14.06.2007 13:06 |