![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() keiteleellä
kaaheen näkösen hj:n näin parkissa.roiskeläpät oli ku purjeveneessä ja joku lepakon kuva oli tatuoitu autoon.oliko sun?
|
|
|||
|
|||
![]()
Elä viiti Ammua morkata...minähän sillä pöristelen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
sorry!jos se oli jonkun muun ku lekan, ni sitte ei morkata.mut vieläkään ei lekaa sitte bongattu!
|
|
|||
|
|||
![]()
joker bongattu veljekset keskisen parkkiapaikalla, ite ajelin valkosella hoojiilla ohi..
|
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu Jumissacomin pojat Merefesteiltä Ukista
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vuokatissa
tuli vastaan mattavihreä offipläjä oli nrengasta ja vinssiä
|
||||
|
||||
![]()
Tänä aamuna kuudenmaissa ajeli Vihdintiellä mun perässä mintunvihree Hilux, käänty Kehä-1 länteen kun mä menin itään... Tunnustaakos joku?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Pikkasen ennen seittemää tänään ainakin joku pitkätukka ajeli mustalla hj:lla kuopion keskustan liepeillä... oiskohan ollu Leka?
|
||||
|
||||
![]()
epäillään että se oli ladybunny rabbitranchin pitkällä korkealla rooverilla hämeenkyrön S-marketissa tänään ostoksilla kun kävin tankakkaamassa siinä kylmäasemalla.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joku ajeli punasella hoojiilla vimpeliin menevää tietä eilen. Korkee oli ja maastokumet alla ja takaluukussa jotain offroad tarroja. Palstalaisia?
|
||||
|
||||
![]()
eihän me keriitty jäämään ku mulla oli kiire kokeileen uusia tulppia blazeen mut ei auttanut nekään... sanna epäiltiin nähdyksi kyllä täälläkin päin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään iltasella bongattu TJL:n entinen HDJ Vantaan Pakkalassa parkkiksella...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Säkylässä pongattu mattavihree hdj about 35" palloilla ajelin parin auton päässä perässä
|
||||
|
||||
![]()
Kukahan on useasti parkissa siinä Seinäjoen uuden Würthin työmaalla, mustalla hemmetin korkealla uudehkolla Jimnyllä. taitaa olla 31" alla. Useamman kerran tullut ihasteltua kun ohi oon työmaan autolla ajellu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23149 |
|
|||
|
|||
![]()
Ikaalisissa viime torstaina ( taikka mikäsenytolikaan-päivänä ) joku veteli mustalla Suikkelilla jossa oranssit kaaret ulkopuolella Teiharjusta Karttuu joskus aamupäivästä ...
Itte suhasin ei-niin-offi-henkisellä Navaralla kohti Kivikylää ...kohdalla vasta hokasin monjestaa ... Komea pali |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään lauantaina puoliltapäivin Viitasaaren Nesteellä musta(?) hodari(?) tankilla. Tiistai-iltana Hännilänsalmella siisti Sininen korotettu suikka.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sä oot taaas bongannut mun suikan. enpä muista huomasinkos itse mitään ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Eilen illalla joku tuli vastaan 10 tiellä Vaulammin kohdalla Volvo C306,tumman vihreä ja tarrojakin taisi olla,Forssan suuntaan oli menossa.
|
||||
|
||||
![]()
Eilen ennen seitsemää korkee dodge pickup iso offivarusteen tarra takaluukussa kääntyi otalammen uimarantaa kohti vihdintieltä. Paikallisia harrastajiako ehkä?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lauantaina tuli Pieksämäen suunnalla Vaalialan kohdalla tumman ruskea hj61:nen vastaan karkeilla kumeksilla varustettuna ja takana oli fillari telineessä...Ite ajelin hääjuhliin vajaa vetoisella 6:lla karavaanarin takana... yllätys...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ISÄNTÄ bongattu mopoilemassa länsirannikolla
![]()
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |