![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei ahdista enää mikään, nyt on aikaa harrastaa, eikä tarvitse kuunnella itseään täynnä olevien "hevosmiesten" vittuilua... ![]() (seisokoot hallilla sitten uudet sekä vanhat romut ihan rauhassa... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oot näköjään piirtänyt ton leikkauskohdan tohon helmaan jo valmiiksi ennen pyörän irtoamista, oisit vaan laittanu rälläkän soimaa ajoissa ni ei olis hajonnu muuta ku se vanne.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eilen öljyn suodattimen tiiviste pursui pihalle ja kaverin autotallin seinä 2 metrin korkeuteen öljyssä
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1
![]() 2: Savonlinnan kaupungin liikenne. Voi jumalauta jos pitää kuorma-autolla ajella heinäkuussa ooppera juhlien aikaan kaupungin läpi. Viillän kyllä ranteet auki tai sit tulee olemaan jonkun verran romua kaupungilla. Vituttaa ajella kaivumaita kaupungin laidalta toiselle puolen kaupunkia kun kaupunki ei voi millään järjestää maankaatopaikkaa toiselle puolelle kaupunkia. 3: Ryssät. Vittu aina jossain tien tukkona. Hitto ku ois rikas niin ruttailis tuolla kaupungilla huvikseen noita törttöjä.
|
|||
|
|||
![]()
Liian kauan pääsivät kyyneleeni vierähtämään, pääsivät ruusut jo kuivumaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Rankun ilmastoinnin lauhdutinkenno on taas puhki. Eka tarvike kesti tasan vuoden, nyt tämä toinen erimerkkinen tarvike kesti kaksi vuotta... kelvottomia osia vaikka hintalapussa kuitenkin ihan kohtalainen numerosarja.
Orkkis (todennäköisesti) kesti kymmenisen vuotta. Orkkis vaan maksaa niin perhanasti. ![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]() Perkele
TOI VITUN VESISADE TUOLLA ULKONA HETI KUN PITÄISI YRITTÄÄ TEHDÄ SIELLÄ EDES JOTAIN!!!! :-@
Vittu, syököön paskaa toi vitun sää. Varmaan huomennakin sataa kun pitäisi saada vähän putkia taivutettua. Tarvi kun ottaa vähän työkaluja pihalle, niin jo aukeaa suihku pään päällä. Saatana. Voisko se -15*C tulla takasin niin vois rauhassa tehä pihalla hommia? |
|
||||
|
||||
![]() Saatana!!
Vituttaa tää perkeleen räkätauti ja kurkkukipu!! Perkeleen mukava olla ulkotöissä tässä kunnossa ja töihen jäläkeen vaan makkailla peittohen alla sängyssä ku ois muutakkii tekemistä!!
![]() Toinen asja o tää näihen suurien herrojen kyrpämäisyys pieniä kyliä kohtaan!! Vittu vievät viimesettii työpaikat kylitä ja sitte itketää ku työttömiä on niin palajo!!
|
||||
|
||||
![]()
rupes tota hojoa nyppies vituttaa ku ihmisen tarttee ol tyhmä kun saa "HIEMAN" alkoholia..
|
|
||||
|
||||
![]()
HÄVITIN LUURIN!!! JOS TULEE JOTAIN "epäasiallista" TUTUILLE NIIN EN OLE ITSE VÄLTTÄMÄTTÄ LINJOILLA!!! SORRY...!!!
Viimeksi muokannut -Jarkko- : 18.06.2010 10:08 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Minua se vasta vituttaakin
koska ollaan poikakaverin kanssa helvetin kipeitä!! Ja poikakaverin isä sit lupas tuoda kaupasta meille pari uunipitsaa ja limsaa kun ei me ite kauppaan asti päästä ilman et happi loppuu välissä tai toinen kuolee... nohh tuo appiukko sitten ajeli tuohon pihalle ja oli kyllä tuonu meille pari pulloa jaffaa mutta vittu misä ne pitsat onnn!!!! Se on jonku leipomon lähellä töissä ja saa sieltä aina tosih halvalla isoja koreja pullaa ja leipää. Se sitte sano että en ostanu sitä pitsaa vaan ostin sieltä leipomosta tämmösiä pikku juttuja. Aukasin sen pussin nii siellä oli semmosia yli paskan näkösiä nykeröitä muka semmosia pikkupitsoja ja muuta.... hyi vittu ja vielä kaikkia vitun outoja leipomosekotustäytteitä.. HYI VITTU MUA ALAKO KUNNOLLA KIUKUTTAA MÄÄ HALUSIN PITSAA ENKÄ VITTU JOTAKI IHIME LINNUNPASKAN KOKOSIA MUKAPIKKUPITSOJA!!! ja vittu meilä ei oo ees mikroo millä lämmittää niitä..... ihan varmaan tahallaan teki tuon!!!!!!!!! ja vittu minähän sitte vaivauduin tuohon jonkin matkan päässä olevaan kauppaan hirveessä kuumehöyryssä ja tuntu että pyörryn sinne mutta mää perkele sain sitä mitä mää halusinn!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Minuu ei yleensä vituta paljo mikää mut viimisen reilun kuukauden aikan on ollu kyl vähä liikaa kaikkea.
Talli lähti alta Ite olin 99% tyytyväinen suhteeseen mutta muija lähti Sen johdosta mun pitäs ruveta nyt jonnei asunnonvaihtosouviin ja en jaksais Samasta syystä en tu saamaan *illua taas muutamaan vuoteen Samast syystä mä olen nyt aika pers auki (enkä saa *illua edes sihteeriopistosta) Samasta syystä juhannussuunnitelmat kusahti ja mä saan viettää juhannuksen 450 euron mökissä yksinäni Töissä en o saanu enää parii vuotee tehä sitä mitä haluun ja missä oon Hyvä Töissä kilpailija vei showmeiningillä yhen merkittävimmistä asiakkaista vaik me ollaa pietty sitä kuin kukkaa kämmenellä Kaverit on aina töissä ja/tai viel persaukisempia ku miä ni niist ei o mihinkää (esim risteilylle, liittyy myös juhannusongelmaan) Et sellast. Sit sellasii pienempii lähipäivien harmitusaiheita on se et Läjä lataa yli 15 volttia kaikissa tilanteissa ja säätimen vaihto ei auttanu, ja se et samaisee vehkeesee piti ostaa etuakseliston varaosia viimisillä rahoilla. On täs tietyst joitain menestymisiäkin ollu mutta kyl viimeaikojen fiiliskeskiarvo on aika pahasti miinuksella.
|
||||
|
||||
![]()
Kolmen vuoden taival seurakoiraksi myydyn käyttökoiran kanssa on sitten ohi..
Kämppä tuntuu hemmetin tyhjältä ja naapurit änkeää pihaan..
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Mun kodissani on ruumis.
Yksi suu vähemmän ruokittavana ja hautaa kaivamaan sitten vaan omppupuiden alle. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuo melkein takapihalla oleva Rockfestari, tällä hetkellä The Baseballs vetää shoutaan, kuulen ja tunnen basson, kaiken lisäksi inhoan sitä bändiä.
|
||||
|
||||
![]()
Huomenna pitäis päästä 5 paikkaan samaan aikaan
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Jotku kyrvät oli murtautunu omalle raksalle ja vieny työkaluja ja kalusteita ihan tarpeeksi...kele!
|
||||
|
||||
![]()
Olikos vakuutukset ok?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nyt pääs muutama ärräpää.. Fixuksen (lapin euro-osat) tekemät jarruputket vuotaa liitoksista, eli 4 vuotavaa liitosta
![]() Kartiointi tehty päin **ttua, tiivistepinnassa naarmua ym.. Eikä tarvinut kuin löysätä puristin letkusta ku alkoi vuotaa. Paskan möivät saakeli. |
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä pitäs olla eli paperihommia tiedossa...
|
||||
|
||||
![]()
Helkutin hieno juttu. Nuista tyypeistä ei oo muuta kun harmia. Itelläkin muutaman kerran aikoinaan vierailleet, toisella kertaa saatiin kiinni verekseltään.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Joutuu tulemaan pois mökkeilemästä aikaisemmin kun suunnittelin, kun joutuu menemään poliisilaitokselle hakemaan esitutkinta materiaalin ja tekemään loppulausunnon.. Tämän siitä saa kun tekee töitä väärässä firmassa.. Nyt sitten ollaan syytettynä, kun totteli silloin saatuja ohjeita ja käskyjä...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |