Lainaus:
quote:
Sanovat street twin:in olevan vakion tuntuinen ja toimivan noissa 1000hp kokoonpanoissa...
|
Tuplalevyillä on mahdollista saada kovasti vääntöä kestävä kytkin. Valmis ratkaisu ei periaatteesta oikein kiinnosta, lisäksi hitausmomentin pienentäminen kytkimen ja vauhtipyörän (+starttikehän) halkaisijan avulla kiinnostaisi. Starttikehää saisi pienentää ihan senkin takia että se on alimpia paikkoja mikäli öljypohjan siirtää pois edestä. Ymmärtääkseni jenkkikytkimet ovat jotain 10-11" kokoisia.
Lainaus:
quote:
Vähän eri "opiskelijaprojektit" sulla...huoh... ostin tosin oman vettenikin opiskelijana Amerikasta joten paha sanoa mitään...
Tuosta ajankäytöstä olen samaa mieltä...itsellä viimevuoden "talviprojekti" karkasi käsistä ja on vieläkin kesken...tein ZF6-speed ja Z51 swapin omaan -85:een jossa oli tosin jo aiemmin rakennettu 420 cid sbc.
|
Voihan niitä huonoistakin lähtökohdista tehdä, projekti kestääkin sitten vuosia. Jotain Z51 takaosaa olisi löytynyt allekirjoittaneeltakin, etuosat ..öö.. ovat muussa käytössä.