Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.06.2010, 23:19
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus on kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Hyvä pointti tuo että 7 tuumasta ostaessa kannattaa tsekata resoluutio. Jos alle 800x480 niin todellakin on järjetöntä hankkia. Mulla on tollai DX sku.26367 7" gps ja olen saanut siinä toimimaan photonavin valikon ja mitä vaan mutta sitä omaa valikko juttua en ole saanut pois. En ole itse kyllä huomannut että ozi pyörisi huonommin kuin photonavissa melkeinpä päinvastoin. Garmin xt toimii jotenkin mutta jotain ongelmaa siinä oli. Pitää ainakin vaihtaa oikean resoluution tiedostot käyttöön. Tomtom toimii mutta navigointi jämähtää välillä. Olen kyllä yrittänyt hakkeroida tuota niin että käynnistyisi vaan wince tilaan tai suoraan valikkoon mutta vielä ei ole onnistunut. Total commander ohjelmaan kun lataa wincefs pluginin niin pääse härvelin piilotettuun \\\WinCE Device\mesada\$MSD$\app\ hakemistoon jossa noita orkkis valikko juttuja yms. Huom! ei sama kuin NANFLASH\mesada joka on myös muistaakseni piilossa mutta sinne pääse ihan windowsista. Kokeiluja hieman rajoittaa pelko siitä että laitteesta tulisi tiiliskivi. Noihin kun löytyy eri firmiksiäkin.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Oziexplorer kartat, kuva- ja maptiedostot kiertoon H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 91 30.06.2022 10:02

Sivu luotu: 13:44 (GMT +2).