Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.06.2010, 20:55
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

rengas ensin pölkylle että tukivarsi on vaakassa jotta vetarin pää sopii alas ja sitten vetarin sisempi laippa irti.
ja puottaa vetarin alas ja ei muutaku lukko sokka irti ja nivel rististikko pois , ja uudet suoja kummet paikolleen ja kasaus.
saattaa joutua vähän joustattelemaan että vetarin saa alas ku on aika ahas se tukivaren ja rungon väli


eikä mene kauan tuossa hommassa ku sen oppii

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.01.2013, 11:27
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
rengas ensin pölkylle että tukivarsi on vaakassa jotta vetarin pää sopii alas ja sitten vetarin sisempi laippa irti.
ja puottaa vetarin alas ja ei muutaku lukko sokka irti ja nivel rististikko pois , ja uudet suoja kummet paikolleen ja kasaus.
saattaa joutua vähän joustattelemaan että vetarin saa alas ku on aika ahas se tukivaren ja rungon väli


eikä mene kauan tuossa hommassa ku sen oppii
Mitenkäs sen sisäpään pultit lähtee irti? Onko ne booreilla kiinni siinä laipassa vai iha kierrettävää mallia? Vai kuuluuko niiden lähteä irti ollenkaan?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.01.2013, 23:57
Mönkijäinen Mönkijäinen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.07.12
Sijainti: Keminmaa
Viestit: 23
Perusasetus

mulla ainaki ne sisemmän laipan pultit istu niin pirun lujassa kiinni että on varmaan booreilla på giinni, ja ei tosiaan tartte purkaa yläpalloja jne.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.01.2013, 18:04
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mönkijäinen Näytä viesti
mulla ainaki ne sisemmän laipan pultit istu niin pirun lujassa kiinni että on varmaan booreilla på giinni, ja ei tosiaan tartte purkaa yläpalloja jne.
Joo kyllä niitten booreilla täytyy olla ku ei lähteny millää irti vaikka naputteli, koputteli, väänsi ja kiroili. Muistin vaan jotenkin kun viimekerran olin vaihtanu sisempää kumia, että ne lähtis irti siitä, mutta ei. Oli vaan murhe, että millä se mahtuu taittumaan ulos sieltä se akseli, kun on niin pitkät pultit.
Otin sitten jousen niin löysäks ku sain ja tunkkasin alapallosta nii vääntelemällä se sieltä tipahti. Eikä tarvinnu mitään muuta irrottaa ku ne kuus mutteria.
Mul on kyll tuo 170 mut kai se on iha sama juttu satakympissäkin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.01.2013, 14:31
ankkuli ankkuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Hyvinge
Viestit: 160
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mönkijäinen Näytä viesti
mulla ainaki ne sisemmän laipan pultit istu niin pirun lujassa kiinni että on varmaan booreilla på giinni, ja ei tosiaan tartte purkaa yläpalloja jne.
Juu on pultit kiinni laipassa. Vakaajan koiranluun jos ottaa irti, niin mahtuu tulemaan vetari pois navasta sisäkautta ilman isompaa purkua.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vetonivelen vaihto Kirk Tekniikka & Jutustelu 3 10.11.2008 19:32
Nivan vetarin suojakumin vaihto ? Tekniikka & Jutustelu 13 04.03.2008 08:55
HJ60 vetonivelen vaihto? Vito Tekniikka & Jutustelu 3 16.09.2007 19:54
Nissan Terranon vetoakselin suojakumin vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 15.05.2007 18:42
4runner / Hilux risukeulan vetonivelen vaihto Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 4 08.06.2006 21:38


Sivu luotu: 06:26 (GMT +2).