![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
Äänestyksen tulos: Ostatko Offi auton Valmiina vai rakennatko itse | |||
Rakennan autoni itse Projektit on kivoja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
104 | 93,69% |
Valmiina, ajaminen on mukavampaa ku tallissa nysvääminen! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 6,31% |
Äänestäneitä: 111. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() ite hurahtin kans tohon offailuun kun kävin tolla omatekemälläni "lumikoneella" ajelemassa kainuun offiporukan mukana.. ![]() päätin sit itellekin auton rakentaa kun ei valmiiseen oo varaa. sit mä ostin siirtelykuntoisen 82 vm pätkä patrollin jossa on ylikorkea soa viritys,kempii takana ja muutenkin jäänyt hommat kesken. tuosta pitää nyt rueta rakentaa jotain= hommasin jo isot renkaat ja varaosautoa lähen just tutkimaan.. tulee vissiin pätkää vaan kori ja moottori, runko akseleineen pitkästä .. y-linkit kumpaankin päähän.. taakse kemppi ja eteen pätkä takalukko kirittynä.. suunitelmat on hyvät mut talliaika kovin vähissä kun tytön vahtiminen vie ajan..
|
|
||||
|
||||
![]()
Ota tyttö mukaan talliin
|
|
||||
|
||||
![]()
En äänestä mutta molempia kokeilleena vastaan silti: Valmiin ostamalla pääset halvemmalla mutta itse kokonaan ajatuksella rakentamalla saat paremman loputuloksen. Revi siitä sitten, kuitenkin joudut rakentamaan sen ostetun uudestaan itse, se on fakta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offi auton elinkaari ? | tomikoo | Maasturiprojektit | 192 | 16.10.2014 21:24 |
Officrossi autot jo valmiina? | VooDoo Jeep | Chit-Chat | 21 | 17.04.2010 18:18 |
Ostatko lääkkeitä internetistä? | Lars | Health | 0 | 07.12.2009 07:50 |
Ostatko ulkolaista? | Lars | Cooking & Food | 17 | 22.11.2005 21:04 |
Offi auton roadaamissta ympäri maan | Pafo | Chit-Chat | 2 | 22.11.2005 08:43 |