![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() katellaan minkä muotoisia kankia saadaan, tuolla koneella henkkarikopassa ajeltiin malttipaineilla ilman ongelmia aika kauan, paineet 0.8 ja tehot n. 220 hp / 4000 rom / 400 Nm / 3000 rpm - citymaasturissa enempiä ei tarviikaan ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mahtava homma et näitä Gee projektejakin on tullut kuvien kera foorumille!!!
p.s. mulla ois tuohon "hieman" isompi ahdin tuolla myydään osastolla... ;-) Gee. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
...jatkuu:
Kykkimen löydyttyä, ja osuttua ihan mukavasti inan työstetylle vauhtipyörylälle, oli aika pultata Geen laatikko kiinni mottiin, siirtää vaihdelaatikon palkki ääritaakse ( Geessähän tämän paikka on pultattavissa moneen kohtaan), ja nostaa koko paketti norsulla tontilleen, niin että laatikon kannake lupsahti paikalleen: Koko paketin asemoin niin, että tilaa jäisi "fiksusti" joka puolelle: a) mahdollisesti joskus ahdin/pakosarja päivitykselle b) pumpun puolelle tarpeeks Pituus suunnassa takimmainen laatikon palkin kiinnitys tuntui osuvan kivasti, koneen eteen jäi tilaa "paljon" Korkeus tässä vaiheessa askarrutti eniten... Tässä haetaan "sivusuuntaa": Alkuperäisistä koneen korvita ei juuri apuja ollut, rungossa olevia korvan paikkoja en halunnut siirtää, joten avuksi tuli perinteiset "lattarauta ja RHS" 100 mm leveää, 5 mm paksua lattaa sopiva pätkä koneeseen 6 pultilla kiinni: Ja kylkeensä 50 x 100 RHS pätkää: Kuumaliimaa kulmiin ja maalia päälle: Näillä lääkkeillä asemointi onnistui suht hyvin, vähän meni matalalle, mutta onneks isoja muttereita voi työnnellä sopiviin koloihin ![]() Toisen puolen rauta onkin vähän käkkyrämpi: (huomaa valmistajan tarra ![]() Korin ollessa katossa, oli helppo nykäistä polttoainelinjat uusiks, ruostumatonta nylonia: Sitten olikin aika mietiskellä pakoputken reititystä,putkeksi päätin pujotella 3" tarvikekäyräjasuora mallia. Välikardaanillekin saatiin jo mitta, kardaanin lyhennyksen toteutin ihan itse, millisellä laikalla sopivaan mittaan, ja sitten SN Cardansille kasattavaks, puntitettavaks ja uudet ristikot samalla, on muuten asiallinen paja, suosittelen ! Korin kannakettakin veistelni vanhasta muistista, vaikkei tästä offiautoa tehdäkään... Huomaa insinööriystävällinen runkonumeron esiin kaivelu ![]() Sittenpä vaan kardaania paikalleen, putkea samoin... Putken vedin tankin lokosesta, uhmaten kaikkia kondenssi ym. varoituksia, kuvan jälkeen on kääräisty vielä lämpömattoon, nou hätä ! ja oikeasta takakulmasta uloa/alas, ihan kuten StuttGartissakin aikoinaan... Tässä kattokamerakuvaa ensimmäisestä kopan sovituksesta, näyttää osuvan... ... ja syylarikin mahtuu - huhhuh ! Ja samaa etuoikealta, tärisevin käsin kuvattu: ...jatkellaan taas joku ilta raporttia...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 30.05.2010 21:43 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
on komeat valot....
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuo 603 kone alunperin Gee Mersusta vai 124:sesta??
Miten on tilaa ohjaussimpukan kohalla?? Gee. |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
9 Things I Hate About Everyone | mikk0 | Jokes | 0 | 04.06.2004 21:28 |
101 things to NOT say in bed | mika | Jokes | 0 | 30.10.2003 17:58 |
Things children do | SamppaFIN | Jokes | 2 | 12.06.2003 13:53 |
Things you should know about women | SamppaFIN | Jokes | 0 | 06.03.2003 17:48 |
30 things we´ve learned from watching porn | bono | Jokes | 0 | 05.09.2002 08:53 |