Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2010, 22:23
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Mites tota onkos alipaine mitenkään tekemisissä tossa hitaan puolen nelikon kytkeytymisessä? Kun mulla on askivikanen 61 pihassa ja jakiksen etulaippa/etukardaani pyörii vaikka takalaippa on paikoillaan riippumatta onko h2 vai l4 jakiksesta päällä auton ollessa sammuksissa.
Keppi vaihtaa vain hidas-vapaa-nopea. jossain päin siirtäjiä olevat anturit tunnistavat vapaan tai hitaan puolen kytkemisen, nämä anturit ohjaa alipainevenojen relettä, alipaine kytkee tai vapauttaa vain etuvedon. Se alipainekello lootan kylessä on siis 2-toiminen.

__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ61 rengas kysymys? jussinhj61 Tekniikka & Jutustelu 1 31.01.2010 05:00
Mikä olisi hyvä rengas? illu2 Tekniikka & Jutustelu 25 08.01.2007 05:17
Kysymys: HJ61 moottori Jeep-Ukko Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2006 21:28
Ajelua olisi Lyttylässä 5.2 akke Tapahtumat 17 09.02.2005 15:29
Feminismi olisi kiellettävä! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:27


Sivu luotu: 04:10 (GMT +2).