Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.05.2010, 21:42
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Smile

Tarviiko tämä kaveri maasturia?


Pienet vappucruisingit mökin lähimaastossa Butcherin '89 1,6D vw caddyllä(feat. halppis atv-virveli)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Valokuva-0041.jpg‎
Views:	646
Size:	99,7 Kt
ID:	12831   Click image for larger version

Name:	Valokuva-0038.jpg‎
Views:	609
Size:	101,0 Kt
ID:	12830   Click image for larger version

Name:	Valokuva-0036.jpg‎
Views:	680
Size:	104,3 Kt
ID:	12829   Click image for larger version

Name:	Valokuva-0044.jpg‎
Views:	1167
Size:	88,7 Kt
ID:	12832   Click image for larger version

Name:	Valokuva-0052.jpg‎
Views:	609
Size:	96,5 Kt
ID:	12833  

__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa Tapahtumista Chit-Chat 2 23.01.2007 19:03
kuvia patukka Chit-Chat 1 20.08.2006 11:07
Tietoja safareista ja muista tapahtumista 2006 iippo Tapahtumat 0 23.03.2006 09:33
Kuvia jallu80 Chit-Chat 4 10.01.2006 21:52
Kuvia tapahtumista???????????? Tekniikka & Jutustelu 0 14.04.2003 19:29


Sivu luotu: 13:39 (GMT +2).