![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei kyllä meidänkään kissat juurikaan karvanneet. Oikeastaan en tiennyt karvoista mitään ennen kuin hommasin 2 koiraa...Nyt en muusta tiedäkään..
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Muuten kyl kissatkin on mukavia, tarkotus olis hommata rottavahti tänne maalle. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllähän kissat on hauskoja otuksia, mutta en itselle enää suostu hankkimaan jo edellämainituista syistä. Laitetaan vielä eräs video kuinka kissat viihdyttävät itseään -> http://www.youtube.com/watch?v=ewdbilSWjaM
|
|
|
||||
|
||||
|
Kissat ovat kyllä ihastuttavia ja vihastuttavia
Ja joskus aivan käsittämättömiä, mutta jokin niissä silti on kun niistä niin kovasti tykkään Meillä tääl kotona käppäilee yksi tuollainen mini kissa. Joka on on tosiaan pieni mutta pirullinen
|
|
|
||||
|
||||
|
Meillähän kissa oli jo talossa, kun minä saavuin pitämään jöötä sekä miehelle että kissalle. Olen jopa itse allerginen kissalle, mutta hyvin ollaan sopeuduttu samaan huusholliin. Jopa niin hyvin, että kissa vaihtoi isännän emäntään ja on nykyään enempi mun kissa kuin miehen.
Ja kyllä kissan saa koulutettua samalla lailla kuin lapsetkin eli kuria pitää olla. Meillä ei kissa enää hypi kirjahyllyssä tai pöydillä. Sitä en vaan tiedä mikä tuon elukan päässä viiraa, kun 16v leikattu kolli ravaa öisin pää viidentenä jalkana. Rapina vaan kuuluu, kun parketilla ei kynnet pidä. Madotettu on 2x vuodessa ja kissahan on pääasiassa sisäkissa. Jotain siellä ajukopassa viiraa vissiin.... T: Rouva L-200
|