![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
se olis pitäny hoonata sopivan kokoiseksi. sen jälkeen ku asentaa napaan paikoillensa. kyllä nyt tulis itten uusi purkaminen. ei kannata ainakaan ajaa tiellä navat kytkettynä.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux ln110 Navan pronssiholkki kysymys? | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.04.2010 19:12 |
| hojon pronssiholkki | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.03.2008 11:21 |
| BJ kysymys | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 23:22 |
| Onko pronssiholkki jäännyt vetariin kiinni HJ:ssä? | hector | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 17.04.2007 21:16 |
| DVD-R kysymys | sippis | Chit-Chat | 9 | 24.03.2005 23:09 |