Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 08.05.2010, 08:38
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Viestit: 652
Perusasetus

ihan normaalia et on vähän välystä, punainen valo syttyy sen takia kun ahdot nousee 0.6bar yli. ei ole vaarallista. vakio turbolla ei kannata yli 1bar ahtoja nostaa.

ja tahtoo nuo vakio turbot aina vähän tihkasta putkiin öljyä ja meneehäs se huohotinkin sinne imuputkeen joten pieni öljy turbon siivissä/putkissa on normaalia.

kannattaa tarkistaa hukkaportin kellon letku. (menee turbosta painepuolelta sellaiseen kelloon joka liikuttaa läppää 15cmpitkä letku)
ettei ole puhki/poikki.

muuten ei muuta kun kovaa ajoa...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Insa Turbo Dakar vai Insa Turbo Mountain? laattamies Tekniikka & Jutustelu 1 05.04.2010 19:19
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
garrett t 15 .kysymys turbo guruille Viitapiru Tekniikka & Jutustelu 11 01.12.2005 22:32
HJ-61 kysymys Tekniikka & Jutustelu 1 09.04.2005 14:05
lj 75 kysymys Tekniikka & Jutustelu 6 01.06.2004 17:47


Sivu luotu: 02:25 (GMT +2).